וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוות, מסוכן ומסכן: הכירו את הטיגריס המכוער ביותר בעולם

28.2.2016 / 7:29

תאוות הבצע של בני האדם גרמה בין היתר להופעתו של קני, טיגריס לבן שנולד עם חוטם קצר, פרצוף רחב ושיניים בולטות, מת ב-2008 ממלנומה. ארגוני בעלי החיים מודאגים: "הם לא צריכים להיות קיימים"

Turpentine Creek Wildlife Refuge

טיגרסים לבנים נחשבים לנדירים מאוד בטבע, בעיקר משום שהם מהווים מעין עיוות שיצרו בני האדם: עם עיניים כחולות, פרווה מונוכרומטית שחורה-לבנה ומבט חודר, חלקם דומים יותר לכלבים מאשר לנמרים. בשל הכלאות רבות שעברו במשך השנים הם גם בעלי פגמים גנטים שונים - כמו למשל קני, טיגריס שניצל ממגדל פרטי בארקנסו כשהיה בן שנתיים, מת כבר בשנת 2008 ממלנומה, אך זכה כעת לתואר המפוקפק "הטיגריס המכוער בעולם".

נמר מכוער. צילום מסך
נמר מכוער/צילום מסך

קני נולד עם חוטם קצר, פרצוף רחב ושיניים שבולטות החוצה, ועל כן לא היה אטרקטיבי מספיק לקונים. הוא הוצל ביחד עם אחיו, ווילי, שנולד עם פזילה וגם כן הוגדר מכוער מכדי מכירה. על פי הערכות, כ-80 אחוז מהטיגרסיים הלבנים מתים כבר בלידה, ואלה ששורדים בדרך כלל לא מחזיקים זמן רב.

"הם לא בסיכון, הם לא צריכים שיצילו אותם - הם פשוט לא צריכים להיות קיימים", אמרה סוזן באס, ממרכז להצלת בעלי חיים בפלורידה. "מגדלים פרטיים מנסים לשכנע את הציבור לשלם כסף כדי לראות אותם".

עוד בנושא
הקוף, האף והמכוער: נבחרה החיה המגעילה בעולם
החיות המכוערות ביותר בעולם רוצות אהבה

  • עוד באותו נושא:
  • נמרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully