וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כיצד נראה החייל החתיך שכבש את הרשת היום?

24.2.2016 / 14:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צעיר כבן 20 נפצע היום באורח אנוש בניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. המחבל הגיע לאזור וניסה לדקור את הצעיר אך נורה על ידי כוח צה"ל בטרם הספיק לפגוע בו. מהירי לעבר המחבל נפצע בשוגג הצעיר הישראלי בפלג גופו העליון. הוא קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. המחבל, ממדוח עמר, בן 26 מהעיירה דורא שליד חברון, נפצע באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים בבירה.

כוחות הביטחון עצרו לפני כשבועיים את המחבל שדקר אישה בת 65 ברהט, פצע אותה באורח קל ונמלט – כך הותר היום לפרסום. המחבל, בן 17 מהעיר יטא שבאזור חברון, נעצר בביתו ארבעה ימים לאחר הפיגוע. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה היום לסגור את התיק הפלילי בעניינו של מפקד מחוז חוף, ניצב חגי דותן, שנחשד בהטרדה מינית. במח"ש החליטו להעביר את התיק לטיפול לידי המשטרה ולהעמיד את הקצין לדין משמעתי, אף שפרש מהשירות.

דרק, נכדו של תומס שוונדלמן, העלה את התמונה של סבו משנת 1950 לאתר "אימגור". בתוך ימים התמונה צברה יותר משלוש מיליון צפיות ומאות תגובות ששואלות בעיקר אם הסב החתיך פנוי. כעת מספר דרק שסבו נדהם מהתגובות הנלהבות ושהוא נשוי באושר לסבתו כבר 60 שנה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום וייעשה נאה. מחר – התחממות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully