וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית השוקולד "מארס" מסירה סחורה מהמדפים ב-55 מדינות

יותר מחודש לאחר שלקוח מצא חתיכת פלסטיק אדומה בחטיף של החברה, הוחלט על הסרת סחורה שיוצרה במפעל בהולנד, ומיוצאת גם לישראל. היבואנית: הסרת המוצרים מתייחסת בארץ רק לסניקרס מיני; "החברה נערכת לאסוף אותו מהשוק מחר"

חטיף מארס. ShutterStock
"בוחנים מה בדיוק קרה". חטיף מארס/ShutterStock

יצרנית השוקולד "מארס" הכריזה היום (שלישי) על הסרת סחורה מהמדפים ב-55 מדינות, לאחר שנמצאו חלקי פלסטיק באחד ממוצריה. מדובר במוצרים שיוצרו במפעל החברה בהולנד, ונמכרים בעיקר במדינות אירופה ובמדינות נוספות, בהן ישראל. טרם פורסמה הודעה רשמית ומפורטת מטעם החברה, אולם נציגותה בגרמניה מסרה כי מדובר במוצרים שתאריך התפוגה שלהם בין 19 ביוני 2016 ל-8 בינואר 2017.

מיבואנית "מארס" בישראל, חברת "סידס", נמסר כי הסרת המוצרים מתייחסת לפריט אחד בלבד שנמכר בישראל - סניקרס מיני 187 גרם, שתוקפו 11 בדצמבר 2016. "ממוצר זה נמצאים אלפים בודדים בלבד בשוק, והחברה נערכת לאסוף אותו מהשוק מחר בבוקר", נמסר. "לגבי המוצר התקבלה ככל הידוע תלונה בודדת בגרמניה. עד כה לא התקבלה אף תלונה בישראל".

רשות המזון ההולנדית פרסמה הודעה באתר הרשמי שלה, שבה נמסר כי ב-8 בינואר לקוח מצא חלק פלסטיק אדום שעלול להוביל להיחנקות באחד מהחטיפים, שנרכש בגרמניה. המוצרים שעשויים להיות מושפעים מכך הם "מארס", "מילקי וואי", "סניקרס", "סלבריישנס" ו"מיני מיקס".

נציגת החברה בהולנד, אלינה בייפלד, מסרה: "אנו כעת בוחנים מה בדיוק קרה, אך אנחנו לא יכולים להיות בטוחים כי חתיכת הפלסטיק האדומה הזאת לא נמצאת במוצרים אחרים מאותו קו הייצור". מדובר במקרה הראשון של הסרת מוצרים שיוצרו במפעל "מארס" בווחל, הולנד, מאז הקמתו בשנת 1963.

עוד בוואלה! NEWS:
"זאת אפליה": מלון באילת סירב לארח צעירים בני 20 שאינם חיילים
"האב המטלטל" ייכנס לכלא לחמש שנים: "גרם למות בנו התינוק"
שני פגים נשאים לחיידק עמיד בצואה הושמו בבידוד בהדסה עין כרם

(עדכון ראשון: 19:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully