וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מדרגות נעות בסין שינו כיוון - חמישה נפצעו

23.2.2016 / 14:46

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט העליון דחה היום פה אחד את ערעורו של האיש שכונה "האב המטלטל", שהורשע ב-2012 בהריגת בתו התינוקת בטלטולים ובפגיעה פיזית באחיה התאום. השופטים קבעו כי "האפשרות המסתברת היחידה היא כי האב הוא שהביא למותה של התינוקת ולפציעת התינוק".

המשרד להגנת הסביבה זימן את מפעל "כרמל אוליפינים" מקבוצת בז"ן, הממוקם במפרץ חיפה, לשימוע בעקבות עלייה משמעותית בפליטת החומרים המזהמים באוויר. השימוע יתקיים טרם הוצאת צו מניעה שישבית את מתקני הייצור במפעל.

יותר מ-600 חברי סגל באוניברסיטאות ובמכללות חתמו ביממה האחרונה על עצומת תמיכה בששת חברי המועצה להשכלה גבוהה שהתפטרו - כך נודע היום לוואלה! NEWS. חברי הסגל הצהירו: "אנו מודיעים כי לא נשתף פעולה בכול צורה עם המועצה הנוכחית".

בסין חמישה בני אדם נפצעו בתאונה משונה במדרגות הנעות במרכז קניות בעיר נינגבו. המדרגות נעו כלפי מעלה, אלא שלפתע שינו כיוון וסחפו למטה את הקונים. הקונים שהיו למעלה נפלו על אלה שבתחתית המדרגות. למרבה המזל, התקרית המשונה נגמרה בפצועים בלבד.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה במידות החום וייעשה נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully