וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סועדים נגד זומבים: גנבים "הפכו לזומבים" בשוד שיצא משליטה

20.3.2016 / 0:29

רעיון מבריק, ביצוע מרושל: 3 "זומבים" פלשו למסעדה ונעצרו לאחר שניסו לנשוך את הסועדים ולגנוב את חפציהם. כשהמשטרה הגיעה למקום, הם "חזרו לחיים"

יוטיוב

3 רוסים בשנות ה-20 לחייהם תכננו לשדוד את הסועדים במסעדת Surf Kitchen שבתאילנד ועלו על תכנית גאונית וביזארית: להפוך ל"זומבים", להבריח את הסועדים המבוהלים ולגנוב את חפצי הערך שהותירו אחריהם על השולחנות.

השוד יצא לפועל כמתוכנן ב-18 בפברואר, כשלמסעדה נכנסו שלושת הגנבים והתיישבו בשולחנות נפרדים. רק אחרי שאחד מהם שילם את החשבון, הוא נפל לרצפה והחל להתנהג כמו זומבי חובב מוחות. כדי לגרום למשחק שלו להיראות אמין יותר, הוא נשך את שני חבריו שהמתינו במקומותיהם לנשיכה שלו כדי להפוך גם הם לזומבים, וביחד להשתלט על המסעדה. הסועדים נכנסו ללחץ ממגפת הזומבים המתפשטת וברחו מהמקום, רק כדי להשאיר את שלושת הגנבים המתוחכמים עם השלל שלהם.

רק שאז תכניתם נהרסה, כשכמה מאנשי הצוות במקום אזרו אומץ ונלחמו בזומבים הרעבים בעזרת כסאות עץ. המשטרה הגיעה מהר מאוד למקום רק כדי למצוא את הזומבים "מבריאים" וחוזרים להתנהג כמו אנשים מתורבתים וחיים לגמרי. השלושה נעצרו והובלו לתחנת המשטרה המקומית, שם הכחישו את תכניתם הזדונית. למרות התיעוד, המשטרה טענה שבהיעדר כל ראיות לביצוע עבירה אין לה ברירה אלא לשחרר את שלושתם לחופשי.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: "דג זומבי" החל לנוע בצלחת אחרי שהוגש במסעדה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully