וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצתה מאוחרת: ניסה לשרוף בית קפה - והצית את עצמו

21.2.2016 / 9:25

בחור הצית בית קפה במלבורן, אוסטרליה, ובטעות הצית גם את עצמו. צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה שמציג את הבחור מנסה לחמוק במהרה מהמקום בזמן כשנעליו עולות באש

VIC POLICE

גבר ניסה להצית בית קפה במלבורן, אוסטרליה - והצית על הדרך גם את עצמו. לא ברור אם הוא הפיל את הגפרור שלו בטעות - או פשוט שכח לצאת משם בזמן, אולם משהו בניסיון ההצתה המופקפק הזה לא עבד כמתוכנן וכמעט עלה לו בחייו.

משטרת ויקטוריה שחררה השבוע תיעוד של האירוע ממצלמות האבטחה במקום, אחרי שהוא עלה בלהבות ב-10 בפברואר בסביבות 2:30 בלילה. בקטע נראה הבחור, לבוש בחולצת טריקו קצרה ועל ראשו כובע צמר, מנסה להימלט מבית הקפה כשמסביבו העניינים מתחילים להתלהט. הוא נראה זורק מעליו את הג'ריקן עם החומר הדליק, בזמן שנעליו עולות באש והוא חומק מהמקום לפני שהאש משתלטת על המקום. בחוץ המתין לו רכב מילוט, מדגם ניסאן פטרול 4WD, שתמונתו פורסמה כדי לבקש את עזרת הציבור בחיפוש אחר החשוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חכם: הצית את המקום כשהוא עדיין בפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק הוא הצליח לצאת משם בחיים. שלושה אנשים שישנו ביחידה מעל בית הקפה הבחינו בשריפה בזמן והצליחו לברוח מהמקום לפני שהאש הגיעה גם אליהם. האש כובתה לפני שחוקרי השריפות הספיקו להגיע לזירת האירוע, ובמשטרה מספרים שהנזק למבנה מגיע למאות אלפי דולרים. חוקרת המשטרה, קונסטבל פיבי קולסון, סיפרה לחדשות 9 שהמשטרה מחפשת כעת אחר אדם שעל רגליו סימני כוויות ומבקשת מכל מי שיודע מידע על החשוד או על מקום הימצאו לדווח להם במידי.

עוד באותו נושא

יותר מזל משכל: צפו בעובר אורח עוזר ללכוד סוחר סמים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד כפי שנצפה במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכב המילוט שהמתין לו בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully