וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקקים בדרך: החלו העבודות על הרכבת הקלה בבני ברק

22.2.2016 / 22:56

העבודות על תחנה בעיר יימשכו 5:00 בבוקר. רחוב ז'בוטינסקי ייחסם בקטע שבין רחוב החלוצים לרחוב אבו חצירא. ממחר ייוותר חסום נתיב אחד לכל כיוון ותבוטל הפנייה מרחוב ז'בוטינסקי לרחוב אוסישקין

חסימות כבישים שאול המלך ומנחם בגין בתל אביב בשל עבודות הרכבת 3 בדצמבר 2015. ניב אהרונסון
בשל העבודות צפויות חסימות כבישים/ניב אהרונסון

העבודות על תחנת הרכבת הקלה "אהרונוביץ'" בבני ברק החלו הלילה (שני). עד השעה 5:00 בבוקר ייערכו עבודות בכביש שברחוב ז'בוטינסקי בעיר, בקטע שבין רחוב החלוצים במזרח לרחוב אבו חצירא במערב, לטובת הקמת אתר העבודה. הקטע ייחסם לתנועה בשעות אלה, אך עד השעה 3:00 תותר הפנייה שמאלה מרחוב ז'בוטינסקי לרחוב אהרונוביץ'. בבני ברק יוקמו בסך הכול שתי תחנות של הרכבת הקלה, כשהשנייה תמוקם ברחוב בן גוריון בעיר.

מהמשטרה נמסר כי יש לנסוע בדרכים חלופיות שיעקפו את הקטע החסום, ובלילה הקרוב הומלץ להיעזר באפליקציית Waze, שבה יסומנו החסימות. ממחר ב-5:00 בבוקר ייוותר חסום נתיב אחד לכל כיוון נסיעה, בעוד שני נתיבים ייועדו לרכבים פרטיים ואחד נוסף לתחבורה ציבורית. כמו כן, החל ממחר בלילה תבוטל הפנייה מרחוב ז'בוטינסקי לרחוב אוסישקין. בשל השינויים הללו, הומלץ לתושבים להגביר את השימוש בתחבורה הציבורית.

במהלך הלילה ובהמשך העבודות ייפרסו שוטרי משטרת ישראל ופקחי התנועה של נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) בצמתים ובסמוך לאתר הבנייה, כדי לכוון את התנועה. למידע בנושא העבודות ניתן לפנות למוקד 110 של המשטרה, לאתר האינטרנט של חברת נת"ע ולמוקד העירוני 106 של עיריית בני ברק.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
גורם ביטחוני: "לא תהיה התנגדות בקבינט להגדלת מכסת הפועלים הפלסטינים"
בצעד חריג: "ישראל אישרה לאסירי חמאס לבקר את העציר שובת הרעב"
ברית האחים הבאה? שיתוף הפעולה המפתיע בין לפיד לליברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully