וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילת זכויות האדם שהצילה 700 אלף ילדים: "הם המלאכים האמיתיים"

כריסטינה נובל מבקרת בישראל לרגל צאת סרטה החדש, ולפני הפרימיירה נפגשה עם רעיית ראש הממשלה עמה שוחחה על פעילותה למען ילדים ברחבי העולם. נתניהו הודתה לה ואמרה: "הפכת את העולם למקום טוב יותר לילדים"

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: שניר דבוש

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, נפגשה הערב (ראשון) במעון ראש הממשלה בירושלים עם כריסטינה נובל, המבקרת בישראל לקראת צאת הסרט "נובל" המתאר את סיפור חייה.

נובל ביקשה להיפגש עם נתניהו ולשמוע על פעילותה הציבורית ועל תרומתה למען ילדים, זאת במסגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים מומחית בשירות הציבורי של עיריית ירושלים.

שרה נתניהו וכריסטינה נובל בפגישתן במעון ראש הממשלה, פברואר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
הגיעה ארצה לקראת צאת סרטה החדש. נובל ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

נובל החליטה, נגד כל הסיכויים, להקדיש את חייה הבוגרים להצלת ילדים במצוקה. עד היום פעלה נובל למען הצלת יותר מ-700 אלף ילדים, ובנתה יותר ממאה בתי מחסה ועזרה לילדים במצוקה בכל רחבי העולם. נתניהו שוחחה עם נובל על אודות פעילותה הציבורית וחלקה מניסיונה המקצועי ביחס לטיפול בילדים, נושא בו השתיים חלקו תובנות אישיות ומקצועיות.

נתניהו בירכה את נובל על הגעתה לישראל ואמרה: "את אישה מעוררת השראה שמהווה דוגמה ומופת ליכולת האנושית להפוך את העולם לטוב יותר. תודה לך על שהצלחת לשנות לטובה את חייהם של מאות אלפי ילדים ברחבי העולם, שבזכותך זכו לעתיד טוב". נובל ענתה: "אני אוהבת אותך. את אישה חזקה ואת מבינה לעומק את הנושאים בהם דיברנו. אהבתנו לילדים אמיתית, הם מלאכים אמיתיים". נובל העניקה לגברת נתניהו את ספרה והזמינה אותה להשתתף בפרימיירה לסרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרה נתניהו וכריסטינה נובל בפגישתן במעון ראש הממשלה, פברואר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
סייעה להצלתם של יותר מ-700 אלף ילדים ברחבי העולם. נובל ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

גם הנשיא לשעבר שמעון פרס בירך את נובל על הגעתה לארץ ואמר לה: "עבודתך היא עבודת קודש. הצלת כל כך הרבה ילדים ועל כך, אני מעריך אותך ומודה לך". נובל ציינה בפני פרס כי היא עוקבת שנים רבות אחר פועלו למען השלום והיא נרגשת להיפגש עמו. כמו כן, היא ציינה: "אני עוקבת אחר עבודתך זמן רב. יש לך לב רחב ואתה מהווה השראה לכולנו".

שרה נתניהו וכריסטינה נובל בפגישתן במעון ראש הממשלה, פברואר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו הודתה לנובל: "מעוררת השראה"/לשכת העיתונות הממשלתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully