וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד המעצר שעשוי לסייע לסנדרס לכבוש את המיעוטים בארה"ב

העיתון "שיקגו טריביון" מצא בארכיון את רגעי מעצרו של הסנאטור, שהשתתף בתור סטודנט בהפגנה למען הקהילה השחורה בשנת 1963. עד כה התקשה סנדרס לזכות בתמיכת האוכלוסייה הלא-לבנה במדינה

העיתון "שיקגו טריביון" חשף היום (שבת) סרטון משנת 1963שתיעד את מעצרו של המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית ברני סנדרס במהלך הפגנה למען זכויות הקהילה השחורה בעיר שיקגו שבארצות הברית. הקמפיין של הסנאטור היהודי מוורמונט אישר שאכן מדובר בו, במה שעשוי לבסס את תדמיתו כאקטיביסט חברתי. תאריך המעצר היה ב-12 באוגוסט 1963. סנדרס הורשע בהתנגדות למעצר ונקנס ב-25 דולר.

בתיעוד בשחור לבן נצפה סנדרס, אז בן 21 בלבד וסטודנט באוניברסיטת שיקגו, נלקח על ידי שוטרים לעבר כלי רכב של המשטרה. "ברני זיהה את עצמו שם", מסר טד דביין, יועץ בכיר בקמפיין שלו, שהוסיף כי סנדרס הביט בעיבוד דיגיטלי של התמונה. "הוא הסתכל על זה – היה לו עוד את תעודת הסטודנט בארנקו – ואמר: 'כן, זה אכן אני'".

התיעוד עשוי לסייע לסנאטור לחדור לאוכלוסיית המיעוטים, שנחשבת לבסיס תמיכה של יריבתו הילרי קלינטון. לפי הסקרים, השניים צמודים בבחירות המקדימות שמתקיימות היום (שבת) בנבאדה, שבה מתגוררים היספנים רבים. ניצחון במדינה ימשיך את המומנטום החיובי של סנדרס, שהביס את שרת החוץ לשעבר בפריימריז בניו המפשייר והפסיד בפער זעום בבחירות באייווה בתחילת החודש.

לקריאה נוספת על הבחירות בארה"ב
המרוץ נמשך: הרפובליקנים והדמוקרטים הולכים לקלפיות בפעם השלישית
סקר בארה"ב: סנדרס לראשונה מוביל על קלינטון ברמה הארצית

ברני סנדרס נעצר במהלך הפגנה למען זכויות לשחורים, שיקגו, ארה"ב, 1963. שיקגו טריביון, צילום מסך
היה אז בן 21 בלבד. סנדרס מובל על ידי השוטרים בהפגנה בשיקגו/צילום מסך, שיקגו טריביון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully