וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפרשת מין במערך הכיבוי: נבדק אם כבאים ניצלו מתנדבת בת 18

18.2.2016 / 19:21

פרסום ראשון: המתנדבת, שהייתה קטינה בעת המעשים, תושאלה בכבאות מחוז ירושלים בנוגע לפרשה וסיפרה כי קיימה יחסים עם שלושה כבאים אך היא מסרבת להתלונן. השלושה הושעו מתפקידם. גורם המעורה בפרטים: "זו מבוכה גדולה"

כבאית שנגנבה ונתפסה בחדרה לאחר מרדף משטרתי, יולי 2015. דוברות כיבוי והצלה, מערכת וואלה! NEWS
שלושת הכבאים חשודים שניהלו עם המתנדבת מערכת יחסים אסורה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כיבוי והצלה

שלושה כבאים ותיקים במחוז ירושלים הושעו היום (חמישי) לאחר שימועים לפני פיטורים, בעקבות החשד שניצלו מינית מתנדבת בת 18. לפי החשד, השלושה ניהלו איתה מערכת יחסים אסורה במשך תקופה ארוכה במסגרת עבודתה, כשהייתה קטינה. הצעירה מסרבת להגיש תלונה במשטרה בשלב זה.

הפרשה התגלתה למפקדים במערך הכבאות לפני כחודש, כשהגיע מידע ולפיו המתנדבת מנהלת קשר עם כבאים רבים. לבסוף, היא הודתה שקיימה מגע מיני עם שלושה כבאים ואלה זומנו, וממלא מקום מפקד תחנת ירושלים החליט להשעותם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שני פצועים קשה ובינוני בפיגוע דקירה בבנימין; המחבלים נורו
רצח הצעירה בתל אביב: אחותה ובן הזוג שלה נעצרו בחשד למעורבות במעשה
סל התרבות החדש יקל על בנט לקבוע את התכנים שיוצגו בבתי ספר

כוחות הכיבוי בשריפה בכרמל, 8 מרץ 2013. שלומי גבאי
"הצעירה לא מפלילה את השלושה"/שלומי גבאי

גורם המעורה בפרטים סיפר כי הפרשה גורמת למבוכה גדולה במערך הכיבוי, בעיקר משום שהניסיון להבין מי מעורב בה ארך חודש. "הפרשה הזאת היא מבוכה מאוד גדולה לכיבוי בירושלים", אמר. עוד הוא סיפר כי הנערה טוענת שהדברים היו בהסכמה ו"לא מפלילה אותם. למרות ניסיון לבדוק אם היא רוצה להגיש תלונה – היא מסרבת". בשלב זה, מערך הכיבוי לא העביר את הממצאים למשטרה והסוגיה נמצאת בחקירה פנימית.

מכבאות והצלה נמסר: "עם קבלת המידע הראשוני על חשד לעבירות בתחנת הכיבוי בירושלים, פעלו תחנת הכיבוי והרשות הארצית לכבאות והצלה באופן מידי, בשיתוף עם נציבות שירות המדינה כנדרש, לחשיפת המקרה ולפתיחת חקירה. לעובדים אשר כנגדם עלה חשד נערך שימוע ובהמשך הערב תתקבל החלטה בעניינם. בשל רגישות הנושא ולמען הגנה על המעורבים, לא יימסרו פרטים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully