וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוכרת היפה והאמיצה שזרקה ממתקים על שודד חמוש באקדח

21.3.2016 / 17:22

גבר רעול פנים ניסה לבצע שוד במכולת שכונתית בשבדיה - וזכה לקבלת פנים מפתיעה ממוכרת יפייפיה שזרקה עליו ממתקים, הכתה אותו ורדפה אחריו במורד הרחוב עד שתפסה אותו

יוטיוב

מוכרת שבדית אמיצה במיוחד החליטה בצעד פזיז למדי להיאבק בשודד שנכנס למכולת שלה ואיים עליה באקדח. הנשק החם של השודד לא הרתיע את המוכרת שזרקה עליו ממתקים, הכתה אותו ורדפה אחריו לכל אורך הרחוב.

זיינב סאלם, בת ה-24, עבדה במשמרת לילה במכולת שלה במאלמה, שבדרום שבדיה, כשלפתע שודד רעול פנים נכנס לחנות, נופף בפניה באקדח ודרש ממנה להעביר לו את כל הכסף שבקופה. בהתחלה סאלם נבהלה והתכופפה מתחת לדלפק, ואז ברגע של אי שפיות, היא התרוממה, זרקה לעברו ממתקים, הרביצה לו כשהוא עוד מכוון אליה את האקדח - ורדפה אחריו אל מחוץ לחנות.

מוכרת נגד שודד. צילום מסך
המוכרת האמיצה שנלחמה בשודד חמוש באקדח - בעזרת ממתקים/צילום מסך

"הוא כיוון לעברי אקדח, לא היה לי זמן לחשוב", סיפרה סאלם לחדשות 'The Local', "זה קרה תוך שניות, אבל פשוט נמאס לי. זו הייתה הפעם השלישית בחמשת החודשים האחרונים שאיימו עליי ככה. הפעם הייתי חייבת לשים לזה סוף".

בסרטון, שצולם במצלמות האבטחה שבחנות, נראה גם האח של זיינב רץ אחריה ואחרי השודד לאחר ששמע את הצעקות של אחותו. השניים הצליחו לתפוס את היורה, להובילו חזרה לחנות ולהזמין לשם את המשטרה. "אני חושבת שהשוטרים היו בהלם כשגילו מה עשיתי. זה היה אדרנלין נטו. היה לי מזל, למרות שאני לא חושבת שהאקדח היה טעון", היא סיפרה, "כל כך נמאס לי מזה כבר. הם תמיד נטפלים לאנשים שקטנים מהם. לא רציתי לעבור את זה שוב. איימו עליי כבר באקדח, גרזן ולום". לדבריה של סאלם, השודד הודה שהוא ניסה לשדוד את המכולת כי היו לו חובות, "אולי בפעם הבאה הוא יוותר מראש וינסה למצוא עבודה במקום", היא הוסיפה.

עוד באותו נושא

יותר מזל משכל: צפו בעובר אורח עוזר ללכוד סוחר סמים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully