וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע התגייסו הזונות למען קמפיין הבחירות של הילארי קלינטון?

17.2.2016 / 12:21

המועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית זכתה לחיזוק לא צפוי - זונות במדינת נבאדה, שם העיסוק במקצוע הוא חוקי, הביעו תמיכה באישה היחידה שרצה לנשיאות

Hookers for Hillary

קבוצת תמיכה בלתי שגרתית מצפה למועמדת לנשיאות ארה"ב, הילארי קלינטון, לקראת הכינוס של המפלגה הדמוקרטית במדינת נבדה בארה"ב. בנות החבורה, שהביעו את תמיכתן בקלינטון עוד כשרק הכריזה על כניסה למירוץ לבית הלבן באפריל, הן כולן זונות, או נערות ליווי בשפה יפה יותר. הבנות עובדות בבית בושת חוקי בשם "מונלייט באני ראנץ'" השייך לדניס הוף. המקום עלה לכותרות בעבר בעקבות גילויו של כוכב הכדורסל, לאמר אודום, שוכב בו מחוסר הכרה. הקמפיין שלהן, שזכה לשם "זונות למען הילארי", הוא יוזמה של הבעלים ונעשה בתמיכתו המלאה.

הבנות מנופפות בכרזת למען הילארי

אחת התומכות הנלהבות

אחת מהנשים, אנטיס לאב, בת 26 ואמא לשני ילדים סיפרה ל"גארדיאן": "אני בעד הילארי בגלל שהיא בלתי מתפשרת בנושא של אלימות במשפחה. הייתי זמן רב במערכת יחסים בה נדחפתי במדרגות, היו לי סימנים כחולים וצלעות שבורות. כשאני חושבת במי אני רוצה לבחור לנשיאות, אני חושבת איזה פעולות שהם עושים יכולות לעזור לי. בגלל זה הצבעתי לאובמה ולכן אצביע גם להילארי". בחורה אחרת בשם הוליווד, בת 31, הוסיפה שהקמפיין עושה פרסום לבית הבושת, אבל גם תורם לקלינטון. "אני מקווה שאנשים שהם לא מאד 'פוליטיים' יחשבו עכשיו, 'וואו זה גדול! מה קורה כאן?'".

הבנות שעובדות במקום טוענות שהן בחרו לעבוד בזנות, שחוקית במדינת נבאדה אבל לא ב-49 מדינות אחרות בארה"ב. הן סיפרו שעשו זאת כדי לקבל ביטוח בריאות להן ולמשפחתן.

עוד בנושא:

המתמחה של קלינטון הפכה לכוכבת פורנו

טראמפ בהערה סקסיסטית לקלינטון: "קיבלה שלונג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully