וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של חשוד במעורבות במות הצעיר שהבריח קוקאין בבטנו

12.2.2016 / 5:15

על פי החשד, הצעיר שמת שימש כשליח שהעביר סמים מחו"ל בגופו, ואילו העצור, יריב קובלסקי, היה שותף לייבוא כמויות גדולות של קוקאין לישראל, בין היתר בדרך זו. הוא חשוד בקשירת קשר לפשע, בייבוא סמים ובהריגה

גבר מסניף קוקאין. ShutterStock
"מדובר בתיק חקירה רחב היקף, אשר חקירתו אינה מוגבלת לתחומי הארץ בלבד"/ShutterStock

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של יריב קובלסקי, החשוד בקשירת קשר לפשע, יבוא סמים והריגה. זאת, בעקבות מותו של חברו, רועי קסאר בן ה-28, מהרעלת קוקאין. על פי החשד, שימש קסאר כשליח שהעביר את הסמים בגופו מחו"ל לישראל. קובלסקי חשוד כי היה שותף, יחד עם אחרים, לייבוא כמות גדולה של קוקאין לישראל, בין השאר בדרך זו.

בשבוע שעבר נמצא קסאר ללא הכרה בקריית אונו והובא לבית החולים תל השומר, שם נקבע מותו. בבטנו התגלו שקיות המכילות סם מסוג קוקאין, במשקל כולל של חצי קילוגרם – שאחת מהן לפחות נקרעה ובכך גרמה לו להרעלת סמים קטלנית.

במשטרה חושדים כי קסאר יצא לחו"ל על מנת לשמש כשליח המעביר סמים, וזאת על ידי בליעת שקיות רבות המכילות את אבקת הסם. לאחר שבלע את הסמים, עלה על טיסה לישראל, אך עם הגעתו לארץ נקרעו חלק מהשקיות בקיבתו והוא התמוטט. בעקבות כך הזעיק קובלסקי צוות של מד"א, שפינה את קסאר במצב אנוש לבית החולים, שם גילו הרופאים את השקיות שהוחבאו בגופו.

עוד בוואלה! NEWS:
האיש שפיקד על חיסול אחמד ג'עברי: זהו ראש השב"כ הבא
המשבר בסוריה: המעצמות הסכימו על הפסקת מעשי האיבה במדינה
ראיות לגלי הכבידה של איינשטיין: "תגלית של פעם במאה שנה או יותר"

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
המשטרה חושדת כי העצור היה שותף ליבוא כמות גדולה של קוקאין לישראל בדרך זו/אדריאן הרבשטיין

מעצרו של קובלסקי, המכחיש כל קשר לאירועים, הוארך בתחילת השבוע עד אתמול בצהריים, אז הובא בשנית בפני בית המשפט. "מדובר בתיק חקירה רחב היקף אשר חקירתו אינה מוגבלת לתחומי הארץ בלבד", קבעה בהחלטתה השופטת רונית פוזננסקי כץ.

במהלך הדיון בדק סנגורו של קובלסקי, עו"ד שי שורר, אם בטרם התמוטט הצעיר הייתה למשטרה אינדיקציה להיותו שליח שבקיבתו שקיות סם, ואם הייתה אפשרות להצילו. חוקר המשטרה השיב נחרצות: "התשובה היא חד משמעית לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully