וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ הבא: סגנו של ראש השירות, נדב ארגמן

11.2.2016 / 19:05

ארגמן, בן 55, נשוי ואב ולשלושה יחליף את יורם כהן, המסיים את תפקידו אחרי קדנציה של חמש שנים. במשך 33 שנותיו בשירות שימש ראש אגף המבצעים, נציג הארגון בארה"ב ואף הושאל לוועדה לאנרגיה אטומית. הוא חזר לשירות בספטמבר בעקבות מינוי אלשיך למפכ"ל

ראש השב"כ נדב ארגמן.. שב"כ, מערכת וואלה! NEWS
נדב ארגמן, ראש השב"כ החדש/מערכת וואלה! NEWS, שב"כ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (חמישי) כי החליט למנות את נדב ארגמן לתפקיד ראש השב"כ הבא, במקום יורם כהן. ארגמן, נשוי ואב לשלושה בן 55, כיהן עד היום כסגן ראש השב"כ. "לארגמן ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר בשירות הביטחון בכללי. אני סמוך ובטוח כי השב"כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק במישור המבצעי והטכנולוגי וימשיך להגן על ביטחון ישראל", אמר נתניהו.

ארגמן התגייס לצה"ל ליחידה מובחרת בשנת 1978. חמש שנים אחרי התגייס לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. בין השנים 2003 ל-2007 הוא כיהן כראש אגף המבצעים בשב"כ. לאחר מכן שימש במשך ארבע שנים נציג שב"כ בארה"ב. ב-2011 הוא מונה לתפקיד סגן ראש השירות במשך שלוש שנים. בספטמבר 2014 הושאל לוועדה לאנרגיה אטומית, ובספטמבר שנה שעבר חזר לתפקיד סגן ראש השירות בעקבות בקשתו של ראש השירות יורם כהן, עם מינוי של רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה.

לארגמן תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני נוסף בביטחון ואסטרטגיה מאוניברסיטת חיפה, שאותו סיים בהצטיינות יתרה, במסגרת הלימודים במכללה לביטחון לאומי.

עוד בוואלה! NEWS:
"עשינו זאת": נמצאה הוכחה ממשית לחלק מתורת היחסות של איינשטיין
שרה נתניהו תערער על פסק הדין: "החלטה מוטעית ורחוקה מהמציאות"
יעלון: טורקיה תומכת בחמאס, נסכים להסכם עמה בתנאים שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלשיך, ששימש כסגן ראש השב"כ, מונה לתפקיד המפכ"ל לפני חמישה חודשים. ירון בלום, בכיר לשעבר בשב"כ, אמר אז כי אלשיך היה ככל הנראה מתמנה לראש השב"כ, אך הוא ויתר על זה "לטובת תענוג יותר מפוקפק, באופן האתגרי".

שר הביטחון משה יעלון בירך על המינוי ואמר: "בפני שירות הביטחון הכללי ניצבים אתגרים כבדים במאבק בטרור ובהגנה על ביטחונם של אזרחי ישראל, ואין לי ספק שנדב ארגמן יוביל את הארגון בהצלחה בהתמודדות עמם. נדב הוא איש מבצעים רב פעלים ועתיר ניסיון, שביצע בשב"כ תפקידים מרכזיים אשר יסייעו לו כראש הארגון. נדב הוא האיש הנכון לקחת את המקל מיורם כהן, ולהנהיג את עובדי השב"כ המסורים ואת הארגון כולו בנחישות ובאחריות במציאות המורכבת".

ראש השב"כ היוצא כהן איחל הערב בהצלחה לארגמן ואמר כי הוא "משוכנע כי ניסיונו העשיר והמגוון של נדב במהלך שנות שירותו בשב"כ בשילוב עם יכולותיו האישיות והמקצועיות, יאפשרו לו להוביל את השירות בהצלחה אל מול אתגרי ההווה והעתיד. מאמין כי מינויו של נדב, מועמד שצמח בשורות הארגון, יאפשר לשירות לממש את ייעודו על הצד הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראש השב"כ יורם כהן בטקס השבעת שופטים, בית הנשיא. ינואר 2016. נועם מושקוביץ
יורם כהן, ראש השב"כ היוצא/נועם מושקוביץ

זמן קצר לאחר ההחלטה על המינוי, שוחח נשיא המדינה ראובן ריבלין עם ארגמן ואמר לו: "אני מברך אותך בשם העם כולו העומד מאחוריך מרגע זה ומעניק לך רוח גבית וכל סיוע שתדרש לו. אתה איש ביטחון עתיר זכויות, האיש הנכון במקום הנכון, ואני סמוך ובטוח כי בניסיונך רב השנים ובתבונתך המקצועית שאליה נחשפתי בביקוריי אצלכם בשירות הביטחון הכללי, תאפשר לאזרחי ישראל עד כמה שאפשר את חיי השגרה גם בימים הקשים הפוקדים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully