וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חמאס: ארגון נוסף ברצועה פרסם תיעוד לוחמיו במנהרה התקפית

בסרטון של ארגון הטרור "החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין" נראים הלוחמים בתוך מנהרה שנועדה, לטענתם, לשמש את הארגון במקרה של עימות מול ישראל. אחד הלוחמים משבח את "אנשי המנהרות שמקריבים דמם וגופם בגבורה"

צלמים זמניים מורשים

"החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין", ארגון טרור קטן בהיקפו הפועל ברצועת עזה, פרסם היום (חמישי) סרטון ובו נראים לוחמיו בתוך מנהרה שנועדה, כך לטענתם, לשמש את הארגון בעת עימות מול ישראל. הלוחמים נראים צועדים ומתאמנים עם נשקם בתוך המנהרה המבוצרת, כשבצדה מונחים רובים, רקטות ופגזים. אחד הלוחמים נשמע משבח את "אנשי המנהרות, אשר מקריבים את דמם ואת גופם בקרב הגבורה", ומכריז כי הם "יביאו את הנצחון".

החזית הדמוקרטית הוא ארגון טרור ותיק בעל אידיאולוגיה קומוניסטית, שביצע פיגועים גדולים בישראל בשנות ה-70, אך בעשורים האחרונים פעילותו הצטמצמה ונוכחותו בגדה וברצועה אינה משמעותית. עם זאת, בנתונים שהציגה אוגדת איו"ש בחודש פברואר אשתקד, נראה כי באופן לא מוסבר החלה התעוררות צבאית בארגון זה, וכמה מפעיליו נעצרו בידי כוחות צה"ל בגדה. בחודש נובמבר האחרון פרסם החזית הדמוקרטית תמונות של "יחידת קומנדו ימי" שחנך ברצועת עזה. אולם, הן נראו חובבניות ולא ברור אם הוא הוא אכן מחזיק ביכולות ימיות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קצינים בכירים: "היחידות צריכות להיערך לפעולה יזומה במנהרות – מעבר לגבול"
כך מנצלת ישראל את הערפל סביב קריסת המנהרות להרתעת חמאס
איזנקוט רומז על הפעילות נגד המנהרות: המאמץ גדול, רובו רחוק מהעין

חמושים במנהרה - ראשוני. מערכת וואלה! NEWS
בעבר פרסם הארגון תמונות של "יחידת קומנדו ימי" אך אמינותם בספק. הלוחמים במנהרה/מערכת וואלה! NEWS

בחודש האחרון קרסו כמה מנהרות של חמאס שהחלו להיבנות ברצועה והובילו להרוגים בקרב הארגון. כך למשל, בתחילת החודש קרסה מנהרה של חמאס בשכונת א-זייתון שבדרום העיר עזה. באירוע זה לא היו נפגעים. ואולם, יום לפני כן, שני פעילי חמאס נהרגו בקריסת מנהרה באזור נצרים שבמרכז הרצועה. באירוע נפצעו שבעה פעילים נוספים. שבוע קודם לכן שבעה פעילי חמאס נהרגו בקריסת מנהרה בשכונת א-תופאח שבצפון העיר עזה. ככל הנראה, המנהרה קרסה בשל מזג האוויר הסוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully