וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון הונאת ענק במכירת קרקעות בשדה דב בתל אביב

10.2.2016 / 15:22

כמה תושבי המרכז, בהם עורכי דין ומתווכים, נעצרו בחשד שניסו למכור בעשרות מיליוני שקלים קרקעות בשדה דב, למרות שאינן בבעלותם. מעצרם של שניים מהחשודים הוארך ביומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשודים תכננו להשתלט על הקרקעות שדה התעופה. שדה דב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה אמש (שלישי) כמה תושבי המרכז בחשד שניסו למכור קרקעות פרטיות שעליהן שוכן שדה התעופה דב בתל אביב בעשרות מיליוני שקלים, למרות שאינן בבעלותם. בית משפט השלום בתל אביב האריך ביומיים את מעצרם של שניים מהחשודים המרכזיים, ניסים נדיר מלוד וצביקה לבקוביץ' מראשון לציון. לדברי המשטרה, מדובר באחת מפרשות עוקץ הקרקעות הגדולות שהיו בישראל לאחרונה.

על פי החשד, נדיר ולבקוביץ', יחד עם חשודים נוספים, תכננו להשתלט על הקרקעות שדה התעופה שאמור להתפנות בתוך כמה חודשים לטובת בניית מגדלי יוקרה. מדובר באחת מפיסות הקרקע האחרונות של העיר תל אביב-יפו המיועדות לפיתוח למגורים. שווי הקרקע נאמד בעשרות מיליוני דולרים.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל יורד דרומה: 18 אלף חיילים יאכלסו שני פרויקטים ענקיים ליד באר שבע
תיק השיבוש: נדחה הסדר הטיעון של אולמרט, ירצה חודש מאסר נוסף
החשד לאונס נערה במועדון ברחובות: הוארך מעצר המאבטח

עומס בנמל התעופה שדה דב עקב זיהום הדלק, מאי 2011. אורי לנץ
החשודים הציעו למכירה את הקרקע תוך שהם מציגים מסמכים מזויפים/אורי לנץ

החשודים הציעו למכירה את הקרקע תוך שהם מציגים מסמכים מזויפים, כאילו שהקרקע שייכת לאנשים שאותם הם מייצגים. בעקבות מידע שהגיע למשטרה, נערכו בלשי מפלג ההונאות של משטרת תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב דוד מישקין, לפגישה לרכישת הקרקע מהחשודים. אמש נעצרו החשודים כשהגיעו למקום המפגש, וביניהם עורכי דין ומתווכים.

המשטרה מייחסת להם חשודת של קשירת קשר לביצוע פשע, התחזות לבעל תעודה, ניסיון לקבלת דבר במרמה וזיוף. שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי האריכה את מעצרם של נדיר ולבקוביץ' על מנת לאסוף תשתית ראייתית הקושרת אותם לחשדות נגדם. המשטרה הודיעה כי בכוונתה לבצע מעצרים נוספים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully