וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לאונס נערה במועדון ברחובות: הוארך מעצר המאבטח

10.2.2016 / 11:46

בזמן שהמשטרה מחפשת אחר החשוד הנוסף באונס בת 16 בצאתה ממועדון "האוניברסיטה", החליט בית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו של אליגר אמינוב, החשוד המרכזי, בארבעה ימים. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילון: אבי כהן עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בראשון לציון החליט היום (רביעי) להאריך בארבעה ימים את מעצרו של אליגר אמינוב, מאבטח במועדון "האוניברסיטה" ברחובות, החשוד באונס בת 16, תושבת העיר, יחד עם חברו. אמינוב, בן 25 מלוד, נעצר אתמול על ידי שוטרי מרחב השפלה בתום חיפושים שנמשכו שלושה ימים. החשוד השני טרם נתפס.

על פי החשד, בסוף השבוע בילתה הנערה במועדון יחד עם חברתה. בסיום הבילוי, שכלל שתיית אלכוהול, הרגישה הנערה לא טוב וביקשה מהמאבטח שיזמין להן מונית. בתגובה, הוא הציע לשתיים להיכנס למכוניתו, שם המתין להן גבר נוסף. השניים, כך לפי החשד, תקפו את הנערה שחשה ברע ביחד תוך שהם מנצלים את חוסר האונים שלה.

חברתה של הקורבן התקשרה לדווח על האירוע למשטרה, ומאז חיפשו חוקרי מרחב השפלה בפיקודו של תת-ניצב יהודה בן עטר אחר השניים. חרף חומרת המעשה, המשטרה נמנעת מלסגור את המקום כפי שנהוג, והסתפקה באזהרה של מנהל המועדון בלבד לאחר שימוע שנערך אתמול.

עוד בוואלה! NEWS:
לילה היסטורי בניו המפשייר: היהודי שניצח – וזה שהפסיד
תיק השיבוש: נדחה הסדר הטיעון של אולמרט, ירצה חודש מאסר נוסף

מועדון האוניברסיטה, רחובות. פברואר 2016. ראובן קסטרו
מועדון "האוניברסיטה" ברחובות/ראובן קסטרו

במהלך הדיון היום בבית המשפט, הציג חוקר המשטרה רס"מ דמיטרי שנקר את חומר החקירה שנאסף עד עתה. הסנגור של אמינוב, עורך הדין אודי נוז, הכחיש את המיוחס למרשו. אחד מחבריו של החשוד שעבד איתו במועדון באותו הלילה טען בתום הדיון כי התנהגות הנערה הייתה בעייתית במהלך הערב ושמצלמות האבטחה תיעדו אותה נכנסת עם גבר אחר לתא השירותים של המועדון. לכן לטענת החבר, שנחקרו הלילה במשטרת מרחב השפלה, זו הסיבה כי היא מסרבת להתלונן. השופט עמית מיכליס קבע כי יש בחומר החקירה חשד סביר נגד החשוד לקיים חשש לשיבוש החקירה אם ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully