וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 10.2.16

תושבי שכונת ברנע באשקלון סובלים ממצוקת חניה ודו"חות, מדוע נסגרו ארבעה מגרשי כדורגל ברהט ושגב שלום ואיזו השפעה תהיה לכך על הספורט בעיר? "גן שימי" בפארק אופקים לזכרו של שימי רוימי,שנרצח בפיגוע בתל אביב בחודש שעבר ועיבוד בימתי ל"גרין מייל" בתאטרון באר שבע

מערכת וואלה!

מצוקת החניה של תושבי שכונת ברנע באשקלון, ידועה ומוכרת. כדי להקל עליהם נמנעה העירייה בעבר מחלוקת דו"חות בשעות הערב אלא שלאחרונה שבו הפקחים לרחובות והתושבים זועמים שכן גם עבודות להכפלת מקומות החניה לא השלימו את המחסור.

ההתאחדות לכדורגל סגרה ארבעה מגרשים ברהט ובשגב שלום בשל אי עמידה בתנאים לאירוח משחקים. ראשי הקבוצות טוענים כי לצעד הזה תהיה השפעה לא רק על הקבוצות אלא בכלל על הספורט בערים הללו

הבחירה בחיים היא ההחלטה שקיבלה משפחת רוימי מאופקים לאחר ששכלה את בנה שימי בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב בחודש שעבר. את מורשתו בחרה המשפחה להנציח בדרך שתצמיח חיים חדשים.

עלילת הרומן "גרין מייל" מתרחשת בין החיים למוות, במדור הממתינים להוצאות להורג בבית כלא אמריקאי בימי השפל הכלכלי. זה לא סיפור רק על היחסים בין סוהרים לאסירים אלא גם על טוב ורע, צדק מול עוול ומציאות מול פנטזיה. לאחרונה עלה עיבוד בימתי של הספר בתאטרון באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully