וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשלישיית כלבלבי הפנדה שכבשו את הרשת - האם זה בכלל בריא?

19.2.2016 / 8:41

זה כנראה הדבר הכי חמוד שתראו היום - אלה לא גורי פנדה אלא שלושה כלבי צ'או צ'או לבנים שהבעלים שלהם החליטה להוסיף קצת צבע לחייהם

https://www.instagram.com/pandachowchows/

תכירו את טודו, יומי ודודו - כלבי הצ'או צ'או המקסימים שבקלות אפשר לחשוב שהם גורי דוב פנדה. הכלבים הלבנים במקור נצבעו וסופרו כך שיראו בדיוק כמו הדובים החמודים מסין. הבעלים, מנג ג'אנג מסינגפור, הפכה אותם לתופעת רשת אחרי שיצאה איתם לסיבוב בקניון וזכתה לתגובות נלהבות. לכלבים הפופולרים יש חשבון אינסטגרם משלהם ואם התעניינתם התרגום של שמות הכלבים הוא - תפוח אדמה, תירס ושעועית.

הבעלים מנג מבטיחה שלא נגרם להם שום נזק מצביעתם: "הסיבה שאני עושה את זה היא כי כל מי שרואה אותם פשוט אוהב אותם. הכלבים שלי חיים בדירה מרווחת, יש להם אוכל טוב יותר מרוב הכלבים ואני מוציאה אותם לטיול פעמיים ביום. בנוסף, הם הולכים לוטרינר מאד ידוע ולאף אחד מעולם לא היתה בעיה איתם. למה שלא פשוט נהנה ונחלוק משהו יפה במקום להיות שיפוטיים?".

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

אולם נראה שלא כולם מתלהבים מכלבי הפנדה האלו. אנשי מקצוע בתחום בריאות בעלי החיים חלוקים בדעתם אם זה אכזרי לצבוע כך את הפרווה של חיות המחמד. מנהל האגודה נגד התעללות בבעלי חיים בסינגפור, ד"ר ג'איפל סינג גיל, אמר שזה "לא טבעי" לצבוע כך את הפרווה של הכלבים. "אני ממליץ לבעלי חיות מחמד להימנע מלשנות את המראה של החיות שלהם, בגלל שזה לא טבעי ולא נחוץ. בנוסף יכולות להיות לכך תופעות לוואי ואין בכך שום הטבה כלשהי לבעל החיים. זה יכול להכאיב להם ולגרום להם ללחץ מיותר". למרות הטענות האלה מנג מבטיחה: "הצבע שאני משתמשת בו הם במיוחד לכלבים והוא 100% אורגני, לא רעיל ובטוח לשימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully