וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שלישיית גורי פנדה באיחוד מרגש עם אמם

9.12.2014 / 21:46

הגורים, שנולדו בגן חיות בסין לפני כחצי שנה, הם שלישיית הפנדות היחידה בעולם, ונזקקו לזמן לגדול ולהתחזק. במקרים אחרים של לידת שלישיות, הן מתו בעקבות תת-תזונה או חוסר תשומת לב מצד האם

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

שלישיית הפנדות היחידה בעולם, שנולדה ב-29 ביולי בעיר גואנגזו שבדרום סין, פגשה לראשונה מאז שנולדו את אמם, ג'ושיאו. גן החיות "צ'יים לונג" שבעיר פרסם היום (שלישי) תיעוד של המפגש המרגש. ג'ושיאו אחזה שניים מגוריה בזרועותיה, בעוד השלישי נמנם בצד.

בניגוד לציפיות, הפנדות הפעוטות שרדו את הלידה הקשה והם כעת במצב טוב. משקלם הממוצע עומד על יותר משמונה קילוגרמים, ומגן החיות נמסר כי הם התפתחו בצורה בריאה והפכו חזקים מספיק על מנת שיוכלו להיפגש עם האם. במקרים אחרים של לידת שלישיות של פנדות, לפחות אחת מהן מתה בעקבות תת-תזונה או חוסר תשומת לב מצד האם.

עוד בוואלה! חדשות:
עושים עלייה: לראשונה דובי פנדה יגיעו לישראל
פרידה קשה: גור פנדה מסרב להיפרד מרגלו של השומר
צפו: האיחוד המרגש של הפנדה והגורה הקטנה

שלישיית פנדה שנולדו לאמא פנדה שעברה טיפולי הפריה בסין, אוגוסט 2014. רויטרס
שלישיית הפנדות לאחר לידתן/רויטרס

בסוף החודש שעבר, עובדי גן החיות סייעו לג'ושיאו להאכיל שניים משלושת ילדיה. מאז, היא מעבירה פרקי זמן ארוכים יותר ויותר עם ילדיה, שצריכים ללמוד ממנה כישורי הישרדות בסיסיים. מנהל גן החיות, דונג גוישין, הוסיף כי הגורים מצליחים לחקות את כל פעולותיה של האם, דבר אשר מועיל לבריאותם של הגורים ושל האם.

  • עוד באותו נושא:
  • פנדה
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully