וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מורות הטרידו מינית תלמידים ושלחו להם תמונות חושפניות

13.2.2016 / 7:27

שתי מורות, מניו זילנד ופלורידה, שלחו תמונות אינטימיות שלהן לתלמידים דרך אפליקציית סנאפצ''אט. האחת הזמינה תלמיד לסקס אחרי הלימודים והשנייה שלחה תמונות שלה בחזייה לכמה תלמידים בבית הספר

ITV

בסרטון: תלמיד שנאנס ע"י המורה שלו מדבר על החיים שאחרי

אפליקציית שיתוף התמונות "סנאפצ'ט" מעוררת לאחרונה סערה לאחר ששתי מורות, אחת מניו זילנד והשניה מפלורידה, נתפסו משתמשות באפליקצייה כדי לשתף את התלמידים שלהן בתמונות חושפניות שלהן.

המורה לחינוך גופני, דיאן יאנס בת ה-28, מואשמת ששלחה לכאורה הודעות "בלתי הולמות" ותמונות אינטימיות שלה, בהן היא נראית לבושה בחזיה בלבד, לשלושה תלמידים לפחות - ביניהם כמה חברים בקבוצת הכדורגל של בית הספר. לאחר שתמונותיה של יאנס נשלחו לתלמידים בסנאפצ'ט, הן עשו דרכם להנהלת בית הספר התיכון שהשעתה את המורה מתפקידה עד סיום החקירה בנושא. השבוע היא פוטרה רשמית מבית הספר אלן די ניז, שבפונטה ורדה ביץ', פלורידה.

הנהלת בית הספר אישרה את דבר פיטוריה, לאחר שבחקירה נמצא שיאנס אכן שלחה הודעות מיניות מפורשות לתלמידיה. על פי דיווח של Action News Jax, אחד התלמידים טען שהוא והמורה החליפו ביניהם תמונות עירום "למשך תקופה" וניהלו סוג של מערכת יחסים, כששלושה תלמידים נוספים טענו שיאנס סימסה להם הודעות מיניות ועקבה אחריהם בטוויטר ובאינסטגרם. המשטרה ממשיכה לחקור את הטענות נגד יאנס, שטרם נעצרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה לספורט דיאן יאנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, מורה בבית הספר התיכון דנידין קינג שבניו זילנד פוטרה בשבוע שעבר מתפקידה לאחר שנתפסה על חם מנהלת רומן עם אחד התלמידים - כשגם היא השתמשה באפליקציית סנאפצ'ט כדי לשתף את התלמיד בתמונה אינטימית שלה. התלמיד מיהר לעשות צילום מסך ולשתף את חבריו בתמונה ובתמונות נוספת של השניים שוכבים יחד במיטה.

התמונה האיטימית ששלחה לתלמיד בן ה-18 כללה גם מסר אופטימי: "ובכן, יש לי מפתחות וגישה לכאן גם אחרי שעות הפעילות". אחד התלמידים שביקש להישאר בעילום שם סיפר ל-Daily Mail, שכל התלמידים בבית הספר נחשפו לתמונות האינטימיות ורבים מהם מיהרו גם לשתף אותן ברשתות החברתיות. עוד נודע כי באמצע השנה שעברה הופצה שמועה בבית הספר שהמורה מנהלת רומן עם תלמיד אחר, אולם הדבר נותר בגדר שמועה בלבד מאחר שהמורה הכחישה את הדברים ולא נמצאו ראיות שהוכיחו אחרת.

עוד באותו נושא

המורה שלחה בטעות תמונות עירום לתלמיד - ונאלצה לתת לו 100 כדי שלא יחשוף אותה

לכתבה המלאה

כל הפרטים על פרשת דיאן יאנס:

עיקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

גם במקרה הזה, התמונות הגיעו מהר מאוד אל מנהל בית הספר, דן רדיקס, שהודיע על פיטוריה של המורה לאחר שהודתה שקיימה יחסי מין עם התלמיד שמופיע לצידה בתמונות. "ברגע שנודע לנו על הנושא, היא הושעתה מידית והתפטרה לאחר שהודתה כי חרגה מגבולותיה המקצועיים", מסר מנהל בית הספר בהצהרה, "בראש סדר העדיפויות שלנו נמצא בטחון תלמידינו ואנו מאוכזבים ממעשיה של חברת הצוות שלנו לשעבר. אנחנו בטוחים, לאור חקירה שביצענו בנושא, שרק תלמיד אחד היה מעורב בפרשה". מנהל בית הספר אף טען שמערכת היחסים בין המורה לתלמיד החלה רק לאחר שהתלמיד סיים את לימודיו בבית הספר בסוף שנת הלימודים האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully