וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמן בן ה-14 כתב להוריו לפני שמת מסרטן: "סליחה, קשה לי לסבול יותר"

9.2.2016 / 8:30

הנער נחמן מנחם ביטן מנתיבות נלחם בסרטן מגיל 9 והחלים, אך נכנע אתמול למחלה. אביו חשף לאחר מותו את מכתב הפרידה שהשאיר: "הייתם משפחה נפלאה, יש לי רק בקשה אחת - תכתבו על המצבה שלי שלא נכנעתי בלי מאבק". המכתב זכה לאלפי שיתופים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבריו ליוו אותו עד הסוף המר. המכתב לביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אימא ואבא, אני מצטער אבל קשה לי לסבול יותר. אני מבקש מכם סליחה, אתם הייתם משפחה נפלאה, כולכם. אני מבקש מכם סליחה ואני רוצה לבקש מכם דבר אחד, שעל המצבה תכתבו, לא נכנע בלי מאבק". כך כתב נחמן מנחם ביטן בן ה-14, שהובא אתמול (שני) למנוחות בבית העלמין בנתיבות, במכתב פרידה לאחר חמש שנים שבהן התמודד עם מחלת הסרטן.

ביטן חלה בעבר וסרטן והחלים, אולם המחלה חזרה ואתמול הוא נכנע לה. אביו הראה את המכתב לחברים של בנו רק לאחר מותו, שפרסמו אותו בפייסבוק ומאז שותף אלפי פעמים ברשת החברתית.

ביטן היה מוקף במשפחה וחברים עד יומו האחרון. בתקופה האחרונה התגייסו חבריו ומוריו כדי לעודד את רוחו. בין היתר, שלחו לו מכתב עם תמונותיהם יחד עמו והוסיפו כיתוב: "אנחנו אוהבים אותך".

לקריאה נוספת:
למה אנשים גבוהים חשופים יותר לסרטן?
בסירה אחת: הרופא והחולים שחותרים לחיים
עובר בגנים: מי נמצא בקבוצת סיכון לחלות בסרטן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אימא ואבא, אני מצטער". מכתבו של ביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד ממוריו של ביטן, אלרם אליאב, כתב לו מכתב לפני כמה חודשים בעת ששהה בבית החולים ובו סיפר על חבריו שמתגעגעים. "כבר מספר חודשים שאינך מגיע לכיתה, השיעורים חסרים בתוכן ובידיעותיך, חבריך לכיתה מתגעגעים ותמיד שואלים לשלומך ומתפללים עליך בכוונה לרפואתך", נכתב.

אליאב סיפר כי ביטן היה ילד צנוע מאוד וביישן. "נחמן היה בעל דרך ארץ, נעים הליכות, ובעל סבר פנים יפות לכל אדם. נחמן היה שאפתן ולא עשה לעצמו הנחות, למרות הקושי והכאב", אמר המורה. אחד ממכריו הוסיף: "הוא לא ביקש בקשה אחרונה פשוטה, הוא רק רצה שיכתבו שהוא לא נכנע בלי מאבק. זה רק מסביר איזה אדם הוא היה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully