וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ערבי דקר עם מספריים יהודי בן 11 ברמלה, הנסיבות נבדקות

8.2.2016 / 17:09

הילד הגיע לביתו עם פצעי דקירה בגבו ובבטנו, ואמר לאמו כי הותקף על ידי צעיר ממוצא ערבי. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני כשהוא בהכרה מלאה. המשטרה עצרה חשוד בן 17, ערבי תושב העיר, לאחר שאביו הסגיר את מיקומו. טרם התברר אם המניע לאומני

צילום: דוברות איחוד הצלה, עריכה: מתן חדד

ילד בן 11 הגיע היום (שני) לביתו שברמלה עם פצעי דקירה בגבו, וטען בפני אמו כי צעיר ממוצא ערבי דקר אותו ונמלט. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב בינוני ובהכרה מלאה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב. מאות שוטרים הגיעו לאזור ופתחו בסריקות, ולאחר זמן קצר עצרו נער ערבי בן 17, תושב השכונה המעורבת ג'ואריש שבעיר. הוא הועבר לחקירת המשטרה והשב"כ ולפי שעה לא ברור אם מדובר באירוע לאומני או פלילי. מחר יתקיים דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

מחקירה ראשונית שניהלו חוקרי מרחב השפלה בפיקודו של תת-ניצב יהודה בן עטר, עולה כי התוקף פנה לילד וביקש מצית, אבל בטרם הספיק להשיב לו הוא דקר אותו באמצעות מספריים שלוש פעמים - פעמיים בגב ופעם אחת בבטן. במהלך סריקות המשטרה בשכונת ג'ואריש הסמוכה לזירה, שבהן נעשה שימוש גם במסוק משטרתי, יצר אביו של החשוד קשר עם המשטרה ומסר כי בנו מסתתר בשדות המסוכים לביתו. במשטרה ממשיכים לחפש אחר המספריים ששימשו את התוקף.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל בוחן פתרון טכנולוגי מתקדם לאיתור מנהרות חמאס בגבול רצועת עזה
נתוני מח"ש: 85% מהחקירות נגד שוטרים מסתיימות ללא העמדה לדין
"מעט נחת": בסין קיבלו בחגיגות ססגוניות את שנת הקוף

זירת דקירה ברמלה הערב. איחוד הצלה
הילד שנדקר מפונה לבית החולים אסף הרופא/איחוד הצלה

פרמדיק מד"א משה גלבשטיין שהגיע למקום סיפר: "ראינו ילד כבן 11 בהכרה מלאה. הוא סבל מפצעי דקירה במספר מקומות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבית החולם אסף הרופא".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זירת דקירה ברמלה הערב. איחוד הצלה
זירת האירוע ברמלה/איחוד הצלה

ביום חמישי האחרון נפצע מאבטח כבן 25 באורח קל בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית ברמלה. שתי נערות ערביות כבנות 13 חמושות בסכינים נעצרו בחשד שדקרו את המאבטח. הן הובלו לחקירה בתחנת המשטרה ברמלה.

השתיים הגיעו לעמדת המגנומטר בתחנה המרכזית. המאבטח המוצב במקום ביקש מהן להזדהות משום שעוררו את חשדו ואחת מהן השיבה: "אני בת 13, אין לי תעודת זהות עדיין". בשלב זה הן שלפו את הסכינים, הסתערו לעבר המאבטח ודקרו אותו ברגלו ובידו.

אחת מהבנות סיפרה לחוקרי המשטרה והשב"כ: "ראינו מה אתם עושים באל-אקצא, שאתם הורגים ערבים והחלטנו לנקום". מעצרן של השתיים הוארך בבית המשפט לנוער בראשון לציון, למרות שגילן מתחת ל-14, בחמישה ימים. הדיון נערך בדלתיים סגורות. בשכונת ג'ואריש, משם מגיעה אחת הנערות, פרסמו מנהלי בתי הספר וראשי הקהילה מכתבים לכל ההורים, ובו הם מסתייגים מהמקרה.

הדיווח הועבר באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

(עדכון ראשון: 16:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully