וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב בצרה חדשה: בנק דיסקונט דורש 11 מיליון דולר מעסקיו הפרטיים

8.2.2016 / 5:05

לאחר הדרישה לפתוח במגעים לקראת הסדר נושים, בעקבות ההפסדים בשווי מניית אפריקה-ישראל, נאלץ איש העסקים להתמודד גם עם צרות מעבר לים. בנק דיסקונט בניו יורק דורש מחברת יהלומים שבבעלותו לשלם את חובה לאחר שלא עמדה בזמנים. קבוצת לבייב: "לא מדובר בחוב אישי שלו"

לב לבייב. GettyImages
בפעם הקודמת שילם מכיסו. לב לבייב/GettyImages

בעוד מחזיקי שתי סדרות אגרות החוב של חברת אפריקה-ישראל, החברה שבבעלות לב לבייב שהגיעה להסדר חוב לאחר הפסדים קיצוניים בשווי המנייה, דורשים להתחיל במגעים עמם לקראת הסדר נושים, לאיש העסקים מתווספות צרות נוספות. הפעם הן נוגעות לעסקיו הפרטיים, שעד כה כביכול היו הרווחיים יותר.

לוואלה! NEWS נודע כי סניף בנק דיסקונט בניו יורק פנה במכתב לחברת היהלומים KLG שבבעלותו של לבייב, המהווה את ספינת הדגל בעסקיו הפרטיים ומחזיקה גם בסניפים בלונדון, בדובאי, ובניו יורק. על פי המכתב, KLG חייבת לבנק כ-11 מיליון דולר. זו בשורה רעה למחזיקי האג"ח של אפריקה ישראל - בפעם הקודמת הכניס לבייב יד לכיס והזרים כסף לחברה במסגרת הסדר חוב. הפעם, לא בטוח שהכיס שלו כל כך עמוק. אם לא יענה לבייב לדרישת הבנק לתשלום החוב - כשישה מיליון דולר בשלב הראשון, שהתבקש להעביר עד פברואר - ילך הבנק ככל הנראה להליכים נגד החברה.

עוד בוואלה! NEWS:
בתל אביב הכי הרבה משפחות ללא ילדים; בני ברק שיאנית הילודה
הסכם בין ספקים לנמל חיפה נבלם ברגע האחרון: "המנהל בחו"ל"
נתפס על חם: כבאים חילצו פורץ בן 17 שנתקע בארובה בבית שמש

לבייב הצהיר לא פעם שמדובר באוסף היהלומים שלו, ואף תבע בעניין את שותפיו בחברה

מדוברת קבוצת לבייב נמסר כי המכתב של בנק דיסקונט עוסק בחוב נטען של החברה האמריקנית KLG לבנק, ולא מדובר בחוב אישי של לבייב. "יצוין כי מר לבייב או מי מטעמו אינם נוטלים חלק פעיל בניהולה של חברת KLG מזה מספר שנים, והם אינם מעורבים ביחסיה של חברת KLG עם בנק דיסקונט, המתנהלים ישירות מול אלו שמנהלים בפועל את חברת KLG : מרטין קליין, אברהם דויד קליין ועזרי גרטי", נמסר. "יודגש עוד כי לקבוצת לבייב ולעומד בראשה יחסים עסקיים איתנים ויציבים עם בנק דיסקונט לאורך שנים רבות".

אלא, שלבייב עצמו הצהיר לא פעם שמדובר באוסף היהלומים שלו, ואף תבע בעניין את שותפיו העסקיים ב-KLG. הצדדים אמנם נמצאים בסכסוך, אולם לבייב עדיין רשום כבעל החברה והמכתב ממוען גם אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully