וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב החליק והתנגש בתחנת אוטובוס בר"ג; שניים נפצעו קשה ובינוני

7.2.2016 / 0:11

התאונה אירעה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, סמוך למתחם הבורסה. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו צעירה בת 25 במצב קשה עם פגיעת ראש וצעיר בן 25 במצב בינוני לבית החולים איכילוב בתל אביב. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל

מערכת וואלה!

שני הולכי רגל נפצעו באורח קשה ובינוני אתמול (שבת) מפגיעת רכב שהחליק והתנגש בתחנת אוטובוס ברחוב ז'בוטינסקי סמוך לבורסה ברמת גן. השניים, צעירה וצעיר בני 25, פונו על ידי פרמדיקים של מד"א ממרחב דן לבית החולים איכילוב בתל אביב.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו צעירה סובלת מפגיעת ראש, מחוסרת הכרה ומצבה לא יציב, וצעיר כבן 25 חבלות בראש ובגפיים שמצבו הוגדר בינוני. צוותי מד"א טיפלו בשני פצועים נוספים שמצבם הוגדר קל.

רכב שהתנגש בתחנת אוטובוס ברמת גן, פברואר 2016. אסף ברזינגר, מד"א
הרכב הפוגע/מד"א, אסף ברזינגר

הפרמדיקיות של מד"א לבנת בורשטיין וסיון אלעד שטיפלו ופינו את הפצועים סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בתחנת האוטובוס צעיר וצעירה שוכבים, הצעירה כבת 25 הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, הנשמנו אותה ופנינו אותה בדחיפות תוך טיפול לבית החולים. הצעיר כבן 25 סבל מפגיעות בראש ובגפיים הוא היה בהכרה מלאה ופנינו אותו כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רכב שהתנגש בתחנת אוטובוס ברמת גן, פברואר 2016. אסף ברזינגר, מד"א
רכב שהתנגש בתחנת אוטובוס ברמת גן, פברואר 2016/מד"א, אסף ברזינגר

מוקדם יותר נהרגה נערה בת 17 בתאונת דרכים בכביש בין לבון לכרמיאל. שני נערים נוספים, בני 17 ו-19, נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של הנערה בזירה, והעניקו טיפול רפואי לפצועים. מבדיקה ראשונית עולה כי כלי הרכב הידרדר לתעלה בצד הדרך, מסיבה שטרם התבררה.

במשטרה בודקים אם הרכב החליק בסיבוב כתוצאה מבלימת פתע או מהירות לא סבירה לעקומה. שירן אלבז, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירה, סיפר כי "על תלולית עפר בצד הכביש ראינו רכב עם מעיכה בצדו הימני. מחוץ לרכב שכבה נערה בת 17 מחוסרת הכרה". לדבריו, "היא הייתה עם פגיעה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק. מתנדבת מד"א שחלפה במקום החלה בפעולות החייאה, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה בשטח".

(עדכון ראשון: 22:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully