וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 17 נהרגה ושני צעירים נפצעו קל בתאונת דרכים ליד כרמיאל

6.2.2016 / 15:00

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותה של הנערה. המכונית הידרדרה לתעלה בצד הדרך מסיבה שטרם התבררה. "מתנדבת מד"א שחלפה במקום החלה בפעולות החייאה, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במשטרה בודקים אם הרכב החליק בסיבוב כתוצאה מבלימת פתע או מהירות לא סבירה. זירת התאונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

נערה בת 17 נהרגה היום (שבת) ושני נערים נוספים, בני 17 ו-19, נפצעו באורח קל בתאונת דרכים בכביש מכיוון לבון לכרמיאל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של הנערה בזירה, והעניקו טיפול רפואי לפצועים. מבדיקה ראשונית עולה כי כלי הרכב הידרדר לתעלה בצד הדרך, מסיבה שטרם התבררה.

שירן אלבז, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירה, סיפר כי "על תלולית עפר בצד הכביש ראינו רכב עם מעיכה בצדו הימני. מחוץ לרכב שכבה נערה בת 17 מחוסרת הכרה". לדבריו, "היא הייתה עם פגיעה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק. מתנדבת מד"א שחלפה במקום החלה בפעולות החייאה, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה בשטח. נער בן 17 וצעיר בן 19 שנפגעו קל טופלו במקום".

במשטרה בודקים אם הרכב החליק בסיבוב כתוצאה מבלימת פתע או מהירות לא סבירה לעקומה. אתמול נהרג נהג טרקטור לאחר שהתהפך בשדה חקלאי ממערב לעיר טמרה, בסמוך לכביש 70 שבגליל המערבי. חוקרי המשטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
התהפכות טרקטורון בדרך לים המלח: שני פצועים פונו במסוק
שני הרוגים בתאונות דרכים בכביש 6 ובאזור נתב"ג
אביו של גל בק על ההחלטה לסגור את התיק: "ההיגיון שלי לא מבין זאת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully