וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דקירה ברהט: בת 65 נפצעה קל; מצוד אחרי המחבל

6.2.2016 / 17:28

המשטרה הודיעה כי הרקע לדקירה הוא ככל הנראה לאומני. האישה, שהגיעה לשוק העירוני, נדקרה בצווארה ופונתה לסורוקה. הדוקר נמלט מהזירה וכוחות משטרה עורכים סריקות אחריו. מחסומים הוצבו ביציאות מהעיר. ראש העיר: "תושבים ניסו לעצור את הדוקר שהיה רעול פנים"

זירת הפיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע ברהט/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

אישה כבת 65 נדקרה היום (שבת) על ידי גבר ממוצא ערבי בשוק העירוני ברהט. מצבה הוגדר תחילה בינוני אך השתפר והפך לקל בבית החולים. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה עם פציעות בפלג גופה העליון לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הדוקר נמלט מהזירה וכוחות משטרה גדולים עורכים סריקות אחריו. מחסומים הוצבו ביציאות מרהט.

האירוע התרחש בשעה 16:50. בתה של הנדקרת, תושבת קיבוץ משמר הנגב, סיפרה כי בני המשפחה נכנסו לחנות בשוק, ואילו אמה נותרה בחוץ. כעבור כמה דקות היא נדקרה. פרמדיק מד"א גיל אססקביץ שטיפל בפצועה העיד: "ראינו אישה כבת 65 בהכרה מלאה, היא התהלכה ובני משפחתה הגישו לה סיוע ראשוני, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לה טיפול ראשוני כשהיא במצב בינוני ויציב היא סיפרה לנו שערכה קניות עם בני משפחתה בשוק".

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר כי האישה הגיעה לחדר הטראומה במרכז הרפואי לאחר שנדקרה באזור הצוואר. היא קיבלה טיפול ראשוני בחדר הטראומה והועברה לאשפוז ולהמשך טיפול במחלקה לכירורגיה פלסטית. פרופ' יונן ויילר, סגן מנהל בית החולים, סיפר על מצב הפצועה ואמר: "היא הגיעה עם חתך באוזן ובצוואר. תפרנו אותה והיא תישאר באשפוז לילה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית רהט טלאל אל-קרנאווי הגיע לזירת האירוע ואמר: "אנו מגנים בתוקף את האירוע. ככל הנראה מדובר בנער שאינו תושב רהט. הוא דקר את השכנה שלנו שמגיעה לכאן כל שבת לעשות קניות. לא ניתן לאיש להרוס לנו את הדו-קיום". אל-קרנאווי קרא להעניש את הדוקר בחומרה. "ממה שאנו מבינים, הדוקר, שהיה רעול פנים, ברח לאחר שתושבי רהט ניסו לעצור אותו", הוסיף.

ראש המועצה האזורית בני שמעון סיגל מורן מסרה: "אני רואה בחומרה ובדאגה רבה את המעשה ומאחלת החלמה מהירה לחברת משמר הנגב שנפצעה. אני סומכת על רשויות החוק שיאתרו וימצו את הדין עם המפגע, אך באותה נשימה מבקשת לציין כי אף מפגע - מתועב ככל שיהיה - לא יצליח לפגום ביחסי השכנות שלנו עם רהט ותושביה, שללא ספק כועסים וכואבים כמוני את המקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים בזירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירה - פיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
"ממה שאנו מבינים, הדוקר, שהיה רעול פנים, ברח לאחר שתושבי רהט ניסו לעצור אותו", סיפר ראש העיר/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully