וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: שליט לוב לשעבר קדאפי מתחנן על חייו לפני הוצאתו להורג

תמונות חדשות מהדקות שלפני מותו של שליט לוב לשעבר, שנרצח בלינץ' בשנת 2011, נחשפו בסרטון שפורסם ברשת BBC. "האנשים עטו עליו בסערה ושום דבר לא יכול היה לעצור אותם", סיפר אחד מהחמושים שצילם את הסרטון

סרטון שפורסם אמש (רביעי) לראשונה מציג תמונות חדשות מרגעיו האחרונים של שליט לוב לשעבר מועמר קדאפי, שנרצח בלינץ' בשנת 2011. בסרטון נראים הרגעים הקשים שלאחר מציאתו של קדאפי במקום מסתורו בעיר סירת, רגע לפני שנדקר ונורה למוות.

איימן אלמאני, אחד החמושים שהיה במקום, צילם את הסרטון בטלפון הסלולרי שלו ומסר אותו לרשת BBC. "זה הגיע לו", סיפר אלמאני. "האיסלאם מורה לנו לנהוג כראוי עם שבוי, אבל האנשים עטו עליו בסערה ושום דבר לא יכול היה לעצור אותם".

תמונות מהלינץ' כבר פורסמו בעבר, אך בתיעוד החדש ניתן לראות בבירור לראשונה את קדאפי כשהוא מתחנן על חייו בפני החמושים שהחזיקו בו.

עוד באותו נושא:
"מסיבות החשק" של קדאפי: פורנו במרתף ואונס בנות 14
חניבעל קדאפי, בנו של שליט לוב לשעבר, נחטף בלבנון - ושוחרר
שנה למותו: על הטירוף והשפיות של הרודן קדאפי

מתוך סרטון חובבים בו נראה מורד מצמיד אקדח לראשו של מועמר קדאפי שנלכד, סירת, לוב, 20 באוקטובר 2011. רויטרס
"זה הגיע לו"/רויטרס

קדאפי נרצח בידי כוחות המורדים בלוב ב-20 באוקטובר 2011 בעיר סירת, זאת לאחר גל מחאה נגד שלטונו שהפך להתקוממות מזוינת נגד המשטר במדינה, כחלק מאירועי "האביב הערבי". למרות התגובה הקשה של כוחות הביטחון הלוביים נגד המפגינים והמורדים, באוגוסט של אותה השנה השתלטו המורדים על ארמונו של השליט והפילו את סמלי השלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully