וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לבכיר בתעשייה האווירית והונה חברה במיליוני שקלים

4.2.2016 / 21:00

תושב חולון נעצר בתום חקירה סמויה, בחשד שרכש במרמה רכיבי חשמל שהועברו לגורם לא ידוע, ושילם רק חמישית משווי העסקה. מעצרו של החשוד, שהכחיש את המיוחס לו, הוארך עם יום שני. שמו נקשר בפרשת הונאה נוספת לפני כשנה וחצי

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
נעצר בעבר לאחר שהתחזה לאיש שב"כ/ShutterStock

חנוך שצסקי, תושב חולון בן 69, נעצר הבוקר (חמישי) בחשד שהתחזה למנהל בכיר בחברת "אלתא" של התעשייה האווירית והונה חברה אחרת במיליוני שקלים. לפי החשד, שצסקי רכש מחברת "ארופד" רכיבי חשמל בשווי של שבעה וחצי מיליון שקלים כביכול עבור "אלתא", אך העביר את הסחורה לגורם לא ידוע ושילם ל"ארופד" כמיליון וחצי שקלים בלבד. שצסקי נעצר בחשד להונאה על ידי חוקרי מפלג ההונאות של משטרת תל אביב, בפיקודו של סגן-ניצב דוד מישקין, בעקבות תלונה שהגישה "ארופד".

למעצר קדמו כמה ימים של חקירה סמויה, שבמסגרתה גבו החוקרים עדויות מבכירים בחברת "ארופד" ותושאלו בכירים בחברת "אלתא", שהכחישו כל קשר לחשוד. החשוד הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה החוקרת רויטל עובדיה להאריך את מעצרו והגישה לשופטים חומר סודי מחקירת הפרשה. מעצרו של שצסקי, שמכחיש את החשד המיוחס לו, הוארך עד יום שני.

לפני כשנה וחצי, נעצר החשוד לאחר שהתחזה לאיש שב"כ והציע למכירה יהלומים וקרקעות בהרצליה פיתוח שהתבררו כי אינם שלו. טרם הוגש כתב אישום בפרשה, שעדיין מתנהלת.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: הוציאו במרמה מאזרחים בצרפת עשרות אלפי אירו
"העוקץ הליטאי": נעצרה רשת חשודים בהונאה של קשישים בכמיליון שקל
נעצרו 13 חשודים בניהול רשת למכירת תארים מזויפים מחו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully