וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבלות כבנות 13 דקרו מאבטח ברמלה, מצבו קל

שתי הנערות שהגיעו עם תיק בית ספר וסכינים לתחנה המרכזית בעיר נעצרו לאחר המעשה והובלו לחקירה. מתחקיר ראשוני עולה כי השתיים הגיעו לעמדת הבדיקה, שלפו את הסכינים ודקרו את המאבטח, בן 25, בידו וברגלו. הוא פונה במצב קל לבית החולים אסף הרופא

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, מאצ'י הוף; עריכה: שניר דבוש

מאבטח כבן 25 נפצע היום (רביעי) באורח קל בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. שתי נערות ערביות כבנות 13 חמושות בסכינים נעצרו בחשד שדקרו את המאבטח. הן הובלו לחקירה בתחנת המשטרה ברמלה.

מחקירה ראשונית עולה כי שתי הנערות הגיעו לעמדת המגנומטר בתחנה המרכזית. המאבטח המוצב במקום ביקש מהן להזדהות לקראת בדיקה. בתגובה שלפו ככל הנראה השתיים סכינים, דקרו את המאבטח ופצעו אותו באורח קל ברגלו ובידו. השתיים נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה ברמלה.

חובש בכיר במד"א שלמה אלקסלסי, שהיה במקום בזמן ההתרחשות, סיפר: "בזמן שטיילתי בקניון שמעתי לפתע צעקות 'מחבלים, מחבלים' ורצתי מיד למקום, הבחנתי בצעיר כבן 25 כשהוא בהכרה מלאה ונסער, הוא סבל מכמה פצעי דקירה בגפיים, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ובתוך דקות ספורות הגיעו אמבולנסים שלנו למקום ופינו אותו לבית החולים. המאבטחים במקום השתלטו על שתי הדוקרות והעבירו אותן לידי כוחות הביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
תמלילים חדשים של רוצחי אבו חדיר: "כולו עלה באש בשנייה אחת"
שיחות השלום קרסו - במערב ובאופוזיציה מאשימים את אסד ופוטין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי הנערות נלקחו לחקירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית רמלה יואל לביא שב וחזר על כך שהנערות נעצרו והאירוע נחקר. לביא הדגיש: "זה לא מאפיין את המגזר הערבי ברמלה. רמלה עיר רב-תרבותית, שבה חיים בדו-קיום ושכנות טובה יהודים לצד ערבים. נמשיך להישאר רמלאים החיים בשכנות טובה ללא כל הבדל בין מגזר למגזר. ניתנה הוראה למערכת החינוך לקיים שיח בנושא בבתי הספר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכין והפריטים שנמצאו בתיקי הנערות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפצוע פונה לאסף הרופא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully