וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה תושבת בת ים שהוכתה על ידי בן זוגה בפטיש ביום ראשון

3.2.2016 / 16:48

האישה, בת 69, מתה מפצעיה בבית החולים איכילוב בתל אביב, שלושה ימים לאחר שנפצעה באורח אנוש כשהוכתה בידי בעלה. כוחות של משטרת מרחב איילון עצרו את החשוד בתחילת השבוע והחקירה נמשכת

עריכה: מתן חדד

האישה בת ה-69 שנפצעה באורח אנוש ביום ראשון לאחר שבן זוגה בן ה-72 הכה אותה בפטיש, מתה מפצעיה היום (רביעי) בבית החולים איכילוב בתל אביב. התקיפה אירעה ברחוב כצנלסון בבת ים, ומשם היא פונתה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. כוחות של משטרת מרחב איילון בפיקודו של ניצב משנה נתן בוזנה עצרו את החשוד לאחר האירוע והחקירה נמשכת.

פרמדיק מד"א יוני טבקמן שטיפל באישה לאחר שנפצעה סיפר: "כשהגענו למקום, באחד החדרים ראינו אישה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

לפני שבועיים רצח יהודה כהן, תושב חולון בן 66, את גרושתו אילנה. כעבור כמה ימים נמצאה גופתו בפארק הלאומי באשקלון, לאחר שנמלט והתאבד. מחקירת האירוע עולה כי הגבר קבע עם הנרצחת פגישה בדירה, שבה היא מתגוררת עם שלושת ילדיהם מאז התגרשו, על מנת להגיע להסכמות בנוגע לחלוקת הרכוש ביניהם. במהלך הפגישה הוא ככל הנראה דקר אותה למוות באמצעות סכין.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שתי לוחמות מג"ב נפצעו באורח אנוש וקשה בפיגוע משולב בשער שכם בירושלים
הפיגוע המשולב בבירה: המחבלים יצאו מהעיירה קבטיה שליד ג'נין
שוטר מג"ב נאשם שהדליף לבנצי גופשטיין מידע על יהודיות שבקשר עם ערבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully