וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 3.2.16

נשים בדואיות שחוות אלימות בתוך המשפחה מתקשות לקבל סיוע במקלטים לנשים מוכות,כדורסל, טניס ושחייה הם מענפי הספורט באשקלון שתקציבם העירוני קוצץ השנה,חדר פלאות, מוזיאון חוויתי עמוס בפריטי אספנות נחנך בניצנה ופאות קדושות במופע קומי על אושיות התרבות

מערכת וואלה!

הפתרונות המוצעים לנשים בדואיות שחוות אלימות בתוך המשפחה ומבקשות לעזוב את הבית לא תמיד מתאימים לצרכיהן. המקלטים לנשים מוכות אינם ערוכים ברוב המקרים לטפל בהן והפנייה למשפחות שייח'ים שתחת חסותן הן אמורות לשהות גם היא זמנית. לאחרונה התקיים דיון בועדה לקידום מעמד האישה בכנסת במטרה לדאוג לשירותי רווחה הולמים לנשים הבדואיות.

מנהלי אגודות בענפי ספורט שונים באשקלון טוענים כי חלוקת תקציב הספורט לשנת אלפיים ושש עשרה על ידי העירייה שונתה באופן דרסטי והיא מעמידה בסיכון את המשך פעילותם.
הקיצוץ הזה יפגע בעיקר בקבוצות הילדים והנוער המהוות את דור העתיד של ספורטאי העיר, כך לטענתם


את האוספים והאוצרות שהותיר אביה הצלם ואספן הטבע בחרה לירון אלעד לשמר בחדר פלאות, מוזיאון חוויתי מעורר ומגרה חושים שישמש גם כלי חינוכי לצעירים ולצעירים ברוחם.

בבוקר הם ארבעה גברים נאים ומסוקסים ובלילה הם הופכים לארבע יפהפיות גבוהות וחטובות ששוחטות על הבמה בהומור כמה מהפרות הקדושות שלנו. מהתור לתלושי המזון ועד לתוכניות הריאליטי, משושנה דמארי וירדנה ארזי ועד למיכל הקטנה. נראה שאין כמעט דמות בולטת בהיסטוריה של מדינת ישראל משנות החמישים ועד ימינו שלא נופלת להן לפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully