וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בביקור נדיר במזנון לצד עיתונאים: "הממשלה מחזיקה מצוין"

2.2.2016 / 22:43

ראש הממשלה הגיע למזנון הכנסת לראשונה מאז 2013, לחץ ידיים וענה על שאלות עיתונאים. במענה לשאלת וואלה! NEWS על חוזק קואליציית ה-61, השיב: "כל ח"כ יודע שברגע שהוא עושה חור בסירה כולם טובעים". על הפריימריז בארה"ב: "יש מספיק בעיות כאן"

: ראש הממשלה בנימין נתניהו במזנון הכנסת,  1 בפברואר 2016. ספק 500
הסיכוי שהממשלה תתפרק? "מדובר במשאלות לב". נתניהו אוכל סלט במזנון הכנסת/ספק 500

יושבי מזנון הכנסת הופתעו לראות אתמול (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו צועד פנימה באופן לא שגרתי, מצטלם ולוחץ ידיים עם עובדי המשכן, עיתונאים ופעילים פוליטיים. ביקורי נתניהו במזנון נדירים, והוא בדרך כלל נמנע מהם. הפעם האחרונה שבה ביקר במזנון הייתה בשנת 2013, בתקופת הכנסת ה-19.

במהלך הישיבה צירף ראש הממשלה עיתונאים לשולחנו והשיב לשאלותיהם. לשאלת וואלה! NEWS אם הוא מוטרד מההצבעה הצפויה על מינויו לשר הכלכלה, השיב נתניהו, המחזיק כבר בשלושה תיקי שר, כי הוא אינו מוטרד כלל. לאחר מכן הצביע על עצמו ואמר: "התייעצתי על זה עם השרים".

לשאלה נוספת של וואלה! NEWS לגבי האפשרויות להרחבת הממשלה ואם ממשלת 61 חברי כנסת תוכל להחזיק לאורך זמן, ענה ראש הממשלה: "הממשלה יציבה מאוד ומחזיקה מצוין, כיוון שכל ח"כ יודע שברגע שהוא עושה חור בסירה כולם טובעים. יכול להיות שלאחרים יהיו גלגלי הצלה אבל לזה שיטביע לא יהיה כלום". נתניהו רמז על הגורל הפוליטי הצפוי למי שיפיל את הממשלה מתוך שורותיה.

עוד בוואלה! NEWS:
ראש מועצת אשכול: בצה"ל לא מצאו עד כה מנהרה מתחת ליישובים
ליצמן וגבאי נועדו עם עורכי מחקר הזיהום בחיפה: "הממצאים לא סופיים"

: ראש הממשלה בנימין נתניהו במזנון הכנסת,  1 בפברואר 2016. ספק 500
"הממשלה יציבה מאוד ומחזיקה מצוין". נתניהו במזנון/ספק 500

שאלה אחרת שהופנתה אליו עסקה בתחזיות שהשמיעו חברי הכנסת יאיר לפיד (יש עתיד) ואביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), לפיהן בקרוב תתפרק הקואליציה. על כך אמר נתניהו כי "מדובר במשאלות לב". לדבריו, "אמרו גם שלא יעבור תקציב ב-2015". הוא הוסיף: "אני מציע להביט בהסכמים הקואליציוניים, שבהם נכתב כי התקציב הבא יהיה דו-שנתי".

בכך הפנה נתניהו את העיתונאים לוויכוח שמתנהל מאחורי הקלעים בשבועות האחרונים בין ראש הממשלה לשר האוצר משה כחלון בארבע עיניים, ושעליו השניים טרם הגיעו להסכמות. בעוד נתניהו היה מעוניין להעביר תקציב דו-שנתי שיבטיח את קיומה של הממשלה עד שנת 2019, כחלון אינו ממהר להעניק לראש הממשלה הישג זה ובין השניים שוררת מתיחות מסוימת סביב הסוגיה הזו.

שאלה אחרת שהופנתה לראש הממשלה עסקה בפתיחת עונת הפריימריז בארה"ב. לשאלה מי להערכתו ינצח בפריימריז באיווה, השיב נתניהו בהומור: "יש לי מספיק בעיות משלי כאן". הוא הוסיף כי "אין הרבה אנשים שמכירים את ארצות הברית טוב ממני, ובכל זאת מוקדם מדי להעריך. כל המומחים שמתיימרים כעת לנבא מי ינצח זה לא רציני".

(עדכון ראשון: 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully