וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים ירו בפלסטיני שנחשד בפיגוע דריסה; הפלסטינים: תאונת דרכים

לטענת צה"ל, פלסטיני פרץ את מחסום "בל" שבבנימין על כביש 443 וניסה לדרוס חיילים במקום. בתגובה נורה ונפצע אנוש. מנגד, עד ראייה טוען כי התנגש בכלי רכב פלסטיני אחר בשוגג. דובר צה"ל: "המקרה נבדק כניסיון דקירה ונמשכת החקירה"

עריכה: מתן חדד

(פיגוע הירי שאירע הבוקר במחסום פוקוס שבאזור בית אל)

כוח צה"ל ירה היום (ראשון) בפלסטיני סמוך למחסום "בל" שבבנימין, שנמצא על כביש 443 בקרבת ההתנחלות בית חורון, שנחשד בניסיון פיגוע דריסה. לטענת צה"ל, הנהג פרץ מחסום וניסה לדרום חיילים במקום, ללא הצלחה, ובתגובה נפתחה לעברו אש והחשוד נפצע באורח אנוש. המחבל הוא אחמד עותמאן, בן 19 מהכפר בית עור א-תחתא שבבנימין.

ואולם לטענת עד ראייה במקום לא מדובר כלל בניסיון פיגוע. לפי הפלסטינים, כלי הרכב "הדורס" התנגש במיניבוס בעלת לוחיות רישוי פלסטיניות, שעמדה במחסום והמתינה לבידוק. בשלב זה החיילים יצאו ופתחו אש על כלי הרכב החשוד, על אף שהוא בכלל התנגש במונית הפלסטינית. בגל הטרור הנוכחי היה במקום ניסיון פיגוע.

לקריאה נוספת:
הרצוג על איום המנהרות: "למה מחכים? שיצאו מחבלים עם נשקים שלופים?"
שלושה פצועים, בהם אחד קשה, בפיגוע ירי במחסום ליד בית אל
השוטר הפלסטיני שביצע את הפיגוע ליד בית אל: "סלחו לי, אולי אני הבא בתור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האירוע נבדק כניסיון דקירה". המונית הפלסטינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גורמים בצה"ל, "הנהג הגיע במהירות וניסה תחילה לפגוע בחייל שעמד במקום. לאחר מכן נעצר, הסתובב וניסה לפגוע בחיילים נוספים. ייתכן כי במהלך נסיעתו פגע במונית. בשלב זה מתייחסים לאירוע כאל ניסיון דריסה וממשיכים בתחקור האירוע".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "רכב בעל לוחית זיהוי פלסטינית הגיע למחסום סמוך לבית עור א-תחתא וניסה לדרוס חיילים שעסקו בפעילות ביטחון שוטף. אין נפגעים לכוחותינו. המחבל נורה על ידי כוח צה"ל ומפונה כעת לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהג נפצע אנוש. פינוי הנהג מהמחסום, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully