וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותקפים בפיגוע בירושלים: "הם חגגו שהולכים להרוג אותנו"

31.1.2016 / 0:37

הנער שנפצע קל מדקירה בשער שכם, סיפר ממיטתו בבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים: "נדקרתי – ועכשיו אני אתגייס לצבא ואתן את הכול". החבר שהיה עמו בפיגוע הוסיף: "פשוט הלכנו, ומשום מקום היו שני חבר'ה עם סכינים, שרדפו אחריו"

צילום: רוני כנפו, דוברות מדא

"נדקרתי – ועכשיו אני אתגייס לצבא ואתן את הכול" – כך אמר אמש (שבת) הנער בן ה-17 שנפצע מוקדם יותר אתמול באורח קל בפיגוע דקירה בשער שכם שבירושלים. הפצוע, שעלה ארצה מברוקלין שבניו יורק כדי להתגייס וקיבל רק לפני כחודש את אזרחותו הישראלית, סיפר ממיטתו בבית החולים הדסה הר הצופים שבבירה: "הסתובבתי, ראיתי אותם רצים והתחלתי לרוץ. הבנתי שזה פיגוע ושנדקרתי".

לדבריו, "לא ראיתי אותו (את הדוקר – מ"ש), הוא בא מאחורה ודקר. הם היו שניים עם סכינים, הם נראו צעירים". הוא הוסיף: "אני אף פעם לא מפחד. אם ירצה השם, אני רוצה להתגייס לסיירת מטכ"ל". שמו של הפצוע, תלמיד במכינה הקדם צבאית בהתנחלות נוקדים, טרם הותר לפרסום, מכיוון שהוריו בארצות הברית טרם קיבלו על כך הודעה.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה בשער שכם בירושלים: צעיר בן 17 נפצע קל
בן 36 נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד גבעת זאב; המחבל נתפס
המחבלים מהפיגוע בבית חורון כתבו בפייסבוק: "יצאנו לצוד דורבנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא בא מאחורה ודקר. הם היו שניים עם סכינים, הם נראו צעירים". הפצוע בבית החולים, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיגוע אירע לאחר שהלך עם אחיו ועם כמה מחבריהם להתפלל תפילת מנחה בכותל המערבי, בסיום סוף שבוע שהעבירו בירושלים. החבר שהיה עמו בעת שעברו בשער שכם, נמלט מהמקום והזעיק את השוטרים, סיפר: "פשוט הלכנו, ומשום מקום היו שני חבר'ה עם סכינים. אחד מהם התנפל עליי, חשבתי שהכה אותי עם הסכין אבל זו הייתה רק הזרוע שלו".

"הסתובבתי וראיתי אותם רודפים אחריו, רצתי משם ולא הבנתי שהוא נפצע עד שראיתי אותו מדמם", הוסיף. "ממש כשהם שלפו את הסכינים, היו ערבים סביבנו שהתחילו לשיר ולרקוד", טען, "היה נראה כאילו הם הולכים להרוג אותנו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מהנערים הדוקרים, כפי שתועד במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת בית החולים, מסרה: "הגיע נער כבן 17, פצוע עם דקירה במותן, מצבו קל. הוא עבר בדיקות ויישאר להשגחה, וככל הנראה ישוחרר מחר". היא הוסיפה: "הוא סיפר שהלכו כמה חבר'ה, והוא נדקר. לא יותר מזה". על פי משטרת ירושלים, הוא נדקר על ידי שני נערים תושבי מזרח העיר בני 14 ו-15, שנמלטו מהזירה. כוחות המשטרה שהוזעקו לאזור פתחו בסריקות על מנת לאתר את הדוקרים, ושני חשודים במעורבות באירוע נעצרו.

(עדכון ראשון: 20:46)

חשד לפיגוע דקירה בשער שכם בירושלים  30 בינואר 2016. דוברות מד"א ירושלים, מד"א
זירת הפיגוע, אמש/מד"א, דוברות מד"א ירושלים
חשד לפיגוע דקירה בשער שכם בירושלים  30 בינואר 2016. דוברות מד"א ירושלים, מד"א
חשד לפיגוע דקירה בשער שכם בירושלים 30 בינואר 2016/מד"א, דוברות מד"א ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully