וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: רקדנית שהופיעה בתוך תעלת רוח הדהימה את הקהל

28.1.2016 / 12:01

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

קמפיין "השתולים" החדש של תנועת "אם תרצו", שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, ממשיך לעורר סערה. ח"כ בני בגין אמר בריאיון לתכנית "המזנון" ברשת ב' כי "חיפוש, איתור וסימון של בוגדים כביכול הוא סממן פאשיסטי ותיק, מכוער ומסוכן".

טל דוד, מפקד גדוד 75 בחיל שריון בדרגת סגן אלוף, וסגן מפקד הגדוד יודחו בעקבות תאונת האימונים בבסיס צאלים, שהביאה למותו של סרן ישי רוסלס לפני כחודש. בנוסף, הודחו שני קצינים ושני חיילים.

רגשות מעורבים בקהילה החרדית לאחר הפשרה שהושגה עם ארגון "נשות הכותל" שבמסגרתה תיבנה רחבה שלישית מעורבת באתר הקדוש. במגזר החרדי מצהירים בגלוי כי המתווה שנחשף בוואלה! NEWS הוא "הרע במיעוטו", אך גורם חרדי בכיר בירך על "ההיפרדות המוחלטת".

בספרד נערכה השבוע אליפות העולם במשחקי רוח. מדובר בתחרות שבה נדרשים אתלטים להתחרות ראש בראש בביצוע תרגילים בתוך מנהרת רוח. אחת המתמודדות היא מאיה קוצ'ינסקה בת ה-16 מפולין שהדגימה ריקוד יפהפה ומסובך בתוך התא המיוחד. היא זכתה במדליית הכסף בתחרות.

תחזית מזג האוויר: היום ייפסק הגשם אולם יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה. מחר – התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully