וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המחבל עוקב אחר זוג ליד גבעת זאב, דוקר את הגבר - ונמלט

בסרטון ממצלמות אבטחה נראה המחבל הולך אחר הזוג בסמוך למסעדה, תוקף אותם ופוצע את הגבר באורח קשה. בתיעוד אחר נשמעים תושבים שהיו במקום תופסים את המחבל, מקללים ומכים אותו. מצבו של הפצוע התייצב אך מוסיף להיות קשה

צילום: מצלמות אבטחה "דניס דגים", צילומי חובבים, עריכה: גדי וינסטוק

תיעוד ממצלמות אבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS, מציג את הרגעים שבהם דקר מחבל גבר בן 36 ופצע אותו באורח קשה ליד תחנת דלק שבאזור ההתנחלות גבעת זאב. בסרטון נראה המחבל, בן 17 וחצי תושב ביר נבאלא הסמוך, עוקב אחר זוג שעושה את דרכו למסעדת המבורגרים בתחנה שעל כביש 436. בעת שהשניים נכנסים למקום, הוא מתנפל עליהם, דוקר את הגבר ונמלט מהזירה. הבוקר נמסר מבית החולים שערי צדק כי מצבו של הפצוע התייצב אך מוסיף להיות קשה. הוא נותח ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ מונשם ומורדם.

בהמשך ניתן לראות את היושבים במסעדה שהבחינו באירוע רודפים אחר המחבל. הם הצליחו להשיגו ולתפוס אותו. הם הכו אותו, פצעו אותו וניסו למנוע את פינויו לבית החולים. עם התערבות המשטרה, הוא הועבר במצב קל לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה. במהלך מנוסתו השליך המחבל את הסכין שבידו, פגע באדם נוסף ופצע אותו באורח קל. כמו כן, בעת חיפוש על גופו אותרה ברשותו סכין נוספת.

עוד בוואלה! NEWS:
גבר כבן 40 נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד גבעת זאב; המחבל נתפס
"צריך להשיב מלחמה": ח"כים ואמנים נגד הקמפיין החדש של "אם תרצו"

סוף למאבק נשות הכותל: תוקם רחבה מעורבת לגברים ולנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל עוקב אחרי בני הזוג לפני שדקר את הגבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיעוד נוסף ניתן לראות את רגעי תפיסתו של המחבל. בסרטון, שצולם על ידי אחד האנשים שרדפו אחריו, נשמעים כמה אנשים פוגעים במחבל ומקללים אותו, בעוד היתר מנסים להרגיע את המצב ולמסור את המחבל לידי המשטרה.

"תרים אותו", צועק אחד האנשים. "לא צריך, שיהיה פה", משיב לו אדם אחר. באותו הרגע נראה כי כמה החלו להכות את המחבל, בעוד שחלק צועקים "חלאס". "אנחנו בני אדם אנחנו לא חיות", צועק אחד הנוכחים במקום. "איזה בני אדם? זה בן זונה", אומר אדם אחר וממשיך לקלל את המחבל ולהכותו. בהמשך נשמעים כוחות המשטרה המגיעים למקום ופועלים למעצר המחבל ופינויו לבית החולים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פצועים בפיגוע דקירה באזור גבעת זאב, המחבל נתפס בידי אזרחים במקום. ספק 500
הסכין שבאמצעותה דקר המחבל את הקורבן/ספק 500

ישראל בוזגלו, שהיה בין האנשים שתפסו את המחבל, סיפר כי: "שמענו צעקות בתוך תחנת הדלק וראיתי אנשים רצים לכיוון המחבל. יצאתי מהאוטו, זיהינו אותו מרחוק ורצנו אחריו. בהר חשוך הוא רץ לכיווננו, הרים ידיים באוויר, רץ עם הסכין וזרק אותה. נטרלנו אותו".

משה, שעובד במאפיה הסמוכה למסעדת ההמבורגרים, סיפר לוואלה! NEWS: "שמענו צעקות. ראינו את המחבל רץ ובורח לכיוון השטח. הוא זרק את הסכין באמצע ופגע באחד החברים. שניים הורידו אותו לרצפה ואז קפצנו עליו חמישה-שישיה אנשים. הוא קיבל אבנים בראש".

תת-ניצב אבשלום פלד, סגן מפקד מחוז ירושלים, שיבח את האזרחים שתפסו את המחבל. "התגובה האמיצה של האזרחים הביאה ללכידת המחבל ומניעת פגיעה בחפים מפשע נוספים". לדבריו, "הגעת השוטרים המהירה איפשרה את מעצרו".

(עדכון ראשון: 1:43)

הלל משה, הפצוע קל מהפיגוע בגבעת זאב. ספק 500
האדם שנפגע קל לאחר שהמחבל השליך לעברו את הסכין/ספק 500
פיגוע דקירה בתחנת דלק גבעת זאב, ינואר 2016. ספק 500
זירת הפיגוע/ספק 500
מפה פיגוע גבעת זאב. google maps, צילום מסך
מפה פיגוע גבעת זאב/צילום מסך, google maps
פיגוע דקירה בתחנת דלק גבעת זאב, ינואר 2016. ספק 500
המחבל לאחר תפיסתו/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully