וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: אנו מנסים לשפר את היחסים עם טורקיה, לא בטוח שנצליח

27.1.2016 / 20:49

ראש הממשלה נפגש בירושלים עם ראש ממשלת יוון ציפראס והביע תקווה לחידוש היחסים עם אנקרה. ואולם, הוא הדגיש כי הוא לא יודע אם המאמצים יעלו יפה וכי "עלינו להבטיח שהאינטרסים של ישראל נשמרים"

צילום: רויטרס, לע"מ; עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) כי ישראל מנסה לשפר את יחסיה עם טורקיה, אך לא בטוח שהיא תצליח בכך. דבריו של נתניהו, שנאמרו במהלך פגישה בירושלים עם ראש ממשלת יוון אלכיס ציפראס, מגיעים יממה אחרי הביקורת החריפה שהשמיעה שר הביטחון משה יעלון נגד הממשלה באנקרה, שטען כי תומכת בטרור ורוכשת נפט מארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

שיתוף הפעולה שלנו עם יוון ועם קפריסין עומד בפני עצמו", הדגיש נתניהו, שימריא מחר יחד עם ציפראס לקפריסין, שם תיערך פסגה משולשת בין המדינות. "אנו מאמינים שזה כבר היה צריך לקרות מזמן, אך אנו שמחים שיש בזה התקדמות עכשיו. זה לא תלוי במאמצינו לנרמל את היחסים שלנו עם טורקיה. אנו מנסים לעשות זאת, אך איני יודע אם נצליח. אני חושב שנמשיך במאמצים לעשות זאת ועלינו להבטיח שהאינטרסים של ישראל נשמרים".

ראש הממשלה הוסיף כי "לטורקיה ולישראל היו יחסים מצוינים בשנים קודמות. אנו לא רצינו לראות אותם מתדרדרים ואנו לא גרמנו להידרדרות הזאת ביחסים. אם יהיה שינוי במדיניות, נקבל אותו בברכה".

לקריאה נוספת בנושא
יעלון: "טורקיה תומכת בטרור ורוכשת נפט מדאעש"
ארדואן: "המציאות באזור היא שישראל וטורקיה זקוקות זו לזו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וציפראס, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully