וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך גל הקור ברחבי הארץ; קשיש קפא בביתו ופונה במצב קשה

הטמפרטורות עדיין נמוכות באופן חריג לממוצע בעונה בכל רחבי הארץ ובשעות הלילה קיים חשש לקרה על הכבישים. בן 88 מבת ים פונה מביתו כשהוא מחוסר הכרה וחום גופו עומד על 28 מעלות בלבד

צילום: טום ביחובסקי - דוברות חברת החשמל, מאיר וקנין, דיווח ראשוני, דניאל גרא-מרגליות, יאיר יוליס, נתיבי ישראל, תמר סבע; עריכה: שניר דבוש

ברקע המערכת החורפית שהגיעה לארץ בימים האחרון והביאה לצניחה בטמפרטורות, איבד קשיש בן 88 את הכרתו בביתו שבבת ים ולקה בהיפותרמיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון שבחולון כשהוא במצב קשה וחום גופו עומד על 28 מעלות בלבד. בעקבות המקרה, במגן דוד אדום קראו לציבור לשמור על קשר רציף עם בני משפחה ושכנים קשישים על מנת לוודא שהם בריאים, חשים בטוב ולא נזקקים לסיוע כלשהו בימי החורף.

בני המשפחה לא הצליחו ליצור קשר עם הקשיש משלשום בשעות הערב. משלא ענה להם, הם התקשרו לחברה שמפעילה את לחצן המצוקה שבדירתו - שגם היא לא הצליחה ליצור עמו קשר. בשלב זה, הזעיקה החברה את צוותי מגן דוד אדום, שפרצו את דלת ביתו ומצאו אותו מחוסר הכרה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סוף למאבק נשות הכותל: תוקם רחבה מעורבת לגברים ולנשים
השאלות הקשות: מלחם עשה כל טעות אפשרית – ועדיין הצליח להימלט
"ביקשנו רק חשמל": מאבטחי מוסדות החינוך נותרו ללא קורת גג בחורף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קור חריג בכל רחבי הארץ. שלג בגוש עציון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

החובש רוני כבודי, שהעניק לקשיש טיפול מטעם מד"א, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו גבר כבן 85 שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה וחום גופו קר. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חימום ונוזלים, ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ, כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלג באזור בית אל שבבנימין  27 בינואר 2016. ענבל ראובני, תצפית TPS
שלג באזור בנימין/תצפית TPS, ענבל ראובני

מזג האוויר הלילה ימשיך להיות קר מהרגיל בעונה, ונראה כי הטמפרטורות יתחילו לטפס רק לקראת סוף השבוע. קיים חשש לקרה חמורה על הכבישים ברוב אזורי הארץ בשעות הלילה, ולפיכך לא מומלץ לנהוג. בבוקר יהיה מעונן חלקית ויוסיף להיות קר. עם זאת, מיום חמישי תחל עלייה הדרגתית בטמפרטורות, שישובו לטווח הממוצע בעונה.

ברמת הגולן הטמפרטורות ינועו בין 1- בשעות הלילה ו-10 מעלות בשעות היום. בירושלים צפויות 0 מעלות הלילה ו-7 במהלך היום, בטבריה 14-6, בחיפה 11-3, בעין גדי 16-9, בתל אביב 14-4, בבאר שבע 12-2, במצפה רמון 7-0, ובאילת יהיו 6 מעלות הלילה ו-15 במהלך היום.

(עדכון ראשון: 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלג באלון שבות, 26 בינואר 2016. אראל ארביב, תצפית TPS
שלג באלון שבות/תצפית TPS, אראל ארביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully