וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן חריג: אבטחה למפקד תחנת משטרה בת"א מחשש שעבריינים יפגעו בו

לאחרונה הגיע למשטרה מידע על כוונות אפשריות לפגוע במפקד התחנה, בדרגת סגן ניצב. הוצמדה לו שמירה בביתו, הותקנו בו אמצעי מעקב אלקטרוניים ומכוניתו נבדקת על ידי חבלן משטרה. הקצין עומד מאחורי הפללתם של בכירים בארגוני הפשיעה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

מפקד תחנה משטרת תל אביב. חטיבת דובר המשטרה
הקצין שעליו הוצבה האבטחה/חטיבת דובר המשטרה

המשטרה הציבה בימים האחרונים באופן חריג מאוד אבטחה על מפקד תחנת משטרה בתל אביב בדרגת סגן ניצב מהחשש כי גורמים עברייניים ינסו לפגוע בו. ההחלטה על אבטחתו התקבלה בעקבות הערכת מצב שקיימו ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב שבה עלה המידע המודיעיני על כוונות הגורמים. במסגרת האבטחה, הוצמדה למפקד התחנה שמירה בביתו והותקנו בו אמצעי מעקב אלקטרוניים. כמו כן, מכוניתו נבדקת על ידי חבלן משטרה.

הקצין היה אחראי בעבר על חקירות רגישות בימ"ר תל אביב והוא עומד מאחורי הפללתם של בכירים בקרב ארגוני הפשיעה ועבריינים מסוכנים אחרים שימ"ר תל אביב חקרה. לפני כשנתיים הוא מונה לתפקיד מפקד תחנת משטרה בתל אביב והוא זוכה להערכה רבה בארגון, בין היתר משום שהתחנה בפיקודו הצליחה לחשוף כמה פרשיות. לאחרונה פועלים שוטרי התחנה באופן אגרסיבי נגד אנשי ארגון פשיעה גדול, שהעומד בראשו עבר להתגורר בבית בשכונת יוקרה הנמצאת בשטח השיפוט של תחנת המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"תמיד פעלתי 'בפקודה'": 54 שנים אחרי - בקשת החנינה של אייכמן נחשפת
קור עז וגשמים בכל הארץ; לימודים בהתנחלויות יחלו באיחור

תמונות מזירת הפיצוץ בתל אביב היום 19 ינואר 2016. ניב אהרונסון
זירת פשע בגבעתיים/ניב אהרונסון

החקירה בנושא מנוהלת על ידי ימ"ר תל אביב. בימים האחרונים הגיע מידע על כוונות אפשריות לפגוע במפקד התחנה. מפקד הימ"ר, ניצב משנה גדי אשד, החליט לקיים הערכת מצב עם גורמי האבטחה של המשטרה ובסיומה הוחלט להעניק למפקד תחנת המשטרה סל אבטחה מחמיר, הכולל כאמור הצמדה של מאבטחים חמושים.

דוברת מחוז תל אביב במשטרה, סנ"צ הילה חמו, מסרה בתגובה: "אנחנו לא מתכוונים להתייחס בתקשורת לנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully