וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרעה בסבב השני ברמה"ש: אבירם גרובר נבחר לראשות העירייה

27.1.2016 / 1:09

גרובר, איש אופוזיציה ותיק שחבר לסיעת מרצ, גרף 71% מהקולות וגבר על המועמד השני, איש יהדות התורה יעקב קורצקי. "תושבי רמת השרון התאחדו לפוליטיקה חדשה ונקייה"

אבירם גרובר ראש עיריית רמת השרון. 27 בינואר 2016.. פייסבוק, צילום מסך
גרף את מרבית הקולות בסבב השני. גרובר/צילום מסך, פייסבוק

בתום הסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית רמת השרון, הוכרז הלילה (רביעי) כי המנצח בבחירות הוא אבירם גרובר, שזכה ביותר מ-71% מהקולות. עם זכייתו אמר גרובר כי "תושבי רמת השרון התאחדו לפוליטיקה חדשה ונקייה". המועמד שהגיע למקום השני, יעקב קורצקי, גרף 29% מהקולות בלבד. בסך הכל הצביעו בסבב זה 35% מבעלי זכות ההצבעה בעיר.

הסיבוב הנוסף בבחירות לראשות העירייה התקיים לאחר שאיש מהמועמדים לא השיג בסבב הראשון רוב של 40%. אחוז ההצבעה בסבב הראשון עמד על 50.47%, גבוה בהרבה מזה שנרשם אתמול.

עוד בוואלה! NEWS:
"תרומה מסעודיה": נסגר תיק השחיתות נגד ראש ממשלת מלזיה
באן: הפיגועים הם תגובה טבעית לכיבוש; נתניהו: נותן רוח גבית לטרור
כך מתכננת המדינה להתמודד עם בעיית אפליית יוצאי אתיופיה

אבירם גרובר ראש עיריית רמת השרון. 27 בינואר 2016.. פייסבוק, צילום מסך
גרובר וילדיו בקלפי ברמת השרון, הבוקר/צילום מסך, פייסבוק

גרובר הוא איש אופוזיציה ותיק בעיריית רמת השרון, שחבר בבחירות הללו לסיעת מרצ וזכה ל-35.61% בסבב הראשון. קורצקי שהתמודד מולו הוא איש יהדות התורה, שזכה ב-23.16% מקולות הבוחרים לפני כשבועיים.

הבחירות בעיר התקיימו אתמול בעקבות הקלון שהטיל בית משפט השלום בתל אביב על ראש העיר הקודם, יצחק רוכברגר, שהורשע בעבירות מרמה, הפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד וזיוף מסמך. רוכברגר, שנידון לשישה חודשי עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי והוטל עליו קנס של 40 אלף שקל, אולץ להתפטר מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully