וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצועה מהפיגוע בבית חורון: ניסיתי להניס את המחבלים עם השקיות

26.1.2016 / 11:26

עדינה כהן בת ה-58, שנפצעה בינוני בפיגוע הדקירה, סיפרה ממיטתה בבית החולים כי לא הבינה תחילה שמדובר בפיגוע. "חשבתי שאלה ילדים מתקוטטים", אמרה, "הפילו אותי על הרצפה ודקרו אותי בראש שלוש פעמים"

צילום: אבי כהן עריכה: ניר חן

עדינה כהן בת ה-58 שנפצעה אתמול באורח בינוני בפיגוע הדקירה במכולת בבית חורון שבבנימין סיפרה היום (שלישי) כי ניסתה להבריח את המחבלים. לדבריה, תחילה לא הבינה כלל שמדובר בפיגוע. "יצאתי מהמכולת, ראיתי שלושה מתקוטטים, חשבתי שאלה ילדים מתקוטטים. לא ראיתי מישהו דוקר או סכין, שום דבר. זה היה די מרחוק".

"הם רצו לעברי אחוזי אמוק ודקרו אותי, דקרו אותי ברגל, הפילו אותי על הרצפה ודקרו אותי בראש שלוש פעמים, ואני עם השקיות שלי ניסיתי להניס אותם", הוסיפה ממיטתה בבית החולים. כהן, תושבת בית חורון, פונתה לבית החולים שערי צדק שבירושלים. הבוקר חל שיפור במצבה ולדברי הצוות הרפואי בקרוב תשוחרר לביתה.

עוד בוואלה! NEWS:
שני המחבלים מבית חורון כתבו בפייסבוק: "יוצאים לצוד דורבנים"
אישום: אחיות תאומות בנות 18 ייצרו מטעני חבלה לפיגועים נגד ישראל
נאבק במחבלים בזירת הפיגוע: "אמרתי לעצמי 'לפה הם לא נכנסים'"

תיעוד הפיגוע בבית חורון בבנימין. צילום מסך
המחבלים מנסים להיכנס למכולת בבית חורון ונבלמים בידי מנהל המקום/צילום מסך

אחרי שנדקרה, היא מספרת, "עליתי לאוטו, הם (המחבלים – מ"ש) זרקו אבן שם, בדיעבד אני יודעת שזאת לא הייתה אבן אלא צינור נפץ. הגיעה משטרה, כל העולם הגיע". כהן הוסיפה כי למרות שנדקרה הייתה בהכרה ואף ראתה את פניו של אחד המחבלים.

"עד שלא דקרו אותי לא ראיתי שהם מחבלים. הם היו אחוזי אמוק, הם היו באטרף. הם באו לכיווני ממש באטרף", שחזרה. "הם לא צעקו כלום. מי שצעק זה אני, צעקתי. וכל היישוב הגיע תוך חמש דקות. מיד, אמבולנסים, ופינו אותי".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת פיגוע דקירה בבית חורון. תצפית TPS
זירת הפיגוע, אתמול/תצפית TPS

לפנות בוקר מתה מפצעיה שלומית קריגמן, הצעירה בת ה-24 שנפצעה אתמול באורח אנוש בפיגוע. היא פונתה לבית החולים הדסה הר צופים שבירושלים ושם טופלה עד שנאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. הלווייתה תתקיים בשעה 13:00 בהר המנוחות בבירה.

הפיגוע התרחש אתמול בשעות אחר הצהריים בבית חורון על כביש 443. קריגמן וכהן הותקפו בתוך מכולת על ידי שני מחבלים. השתיים פונו על ידי כוחות מד"א לבתי החולים בבירה.

שני המחבלים, איברהים אוסאמה עלאן בן 23 מבית עור א-תחתא וחוסיין אבו רוש בן 17 ממחנה הפליטים קלנדיה, חוסלו על ידי איש ביטחון במהלך מנוסתם מהמכולת. בסמוך לזירת הפיגוע איתרו כוחות המשטרה שלושה מטעני צינור מאולתרים שנזרקו לעבר המכולת ולא התפוצצו. חבלני משטרה נטרלו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully