וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקש מקלט בן 15 בשבדיה חשוד שדקר למוות עובדת בבית המחסה

לפי המשטרה "זירת הרצח הייתה מלאה בדם", והחשוד הוכנע בידי דיירים אחרים במרכז הקליטה, שבו שוהים בני 14 עד 17. הנרצחת, אלכסנדרה מזהר בת ה-22, מתה מפצעיה בבית החולים. ראש ממשלת שבדיה: "מאמין שרבים חוששים שפשעים כאלה יקרו גם בעתיד"

צילום: רויטרס, עריכת וידיאו: אביב אירגז

(אוטובוס עם פליטים סורים נשלח למשרדה של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, במחאה על מדיניות קליטת מהגרים - לפני כעשרה ימים)

צעירה בת 22 העובדת במרכז למבקשי מקלט צעירים בעיר מולנדל שבדרום-מערב שבדיה נרצחה אמש (שני) בדקירות סכין, ככל הנראה בידי אחד מהדיירים במרכז, נער בן 15. הוא נעצר בחשד לרצח העובדת, אלכסנדרה מזהר, שמתה מפצעיה בבית החולים.

"השוטרים שהוזעקו לבית המחסה מצאו זירת פשע שבה היה דם רב", תיאר דובר מטעם המשטרה. הוא הוסיף כי "התוקף הוכנע בידי דיירים אחרים, שכעסו על מעשיו". בנוסף לכך, נמצאה הסכין שבה כנראה השתמש הרוצח. בכלי תקשורת מקומי דווח כי דיירי המרכז הם בני 14 עד 17, ובעקבות המקרו יבלו את הלילה במקום לינה חלופי.

ראש הממשלה של המדינה, סטפן לופבן ביקר במרכז כמה שעות לאחר הרצח, והביע זעזוע. "זהו פשע נורא", אמר לתחנת רדיו מקומית. "אני מאמין שאנשים רבים בשבדיה חוששים שמקרים נוספים כאלה יתרחשו בעתיד, אם שבדיה תקלוט ילדים ונערים רבים כל כך שבאו לבדם לבקש מקלט".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
צרפת: עשרות פליטים הסתערו על מעבורת לבריטניה
משבר ההגירה: טורקיה הצהירה ש"תעשה הכול" כדי לעצור את הפליטים
האסונות בדרך לאירופה נמשכים: 42 פליטים טבעו למוות בחופי יוון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העובדת במרכז הקליטה שנרצחה, אלכסנדרה מזהר בת ה-22/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוכנות הידיעות השבדית TT דווח כי מפקד המשטרה בשבדיה, דן אליאסון, ביקש תגבורת של 4,100 שוטרים ואנשי צוות אחרים כדי להילחם בטרור, וכן גירוש מהגרים ובנייתם של מתקני משטרה עבור מבקשי מקלט. "אנו נאלצים להתמודד עם בעיות רבות בבתי מחסה לבקשי מקלט", אמר. לטענתו, "במקרים מסוימים ההתמודדות עם בעיות אלה דורשות השקעת משאבים חריגים מטעם המשטרה. זה אומר שלא נוכל להגיב במידה יעילה מספיק במקומות אחרים".

שבדיה קלטה יותר מ-150 אלף מבקשי מקלט בשנה האחרונה, והיא יעד הגירה מבוקש עבור הפליטים והמהגרים שמגיעים לאיחוד האירופי. לאחרונה הוטל פיקוח על גבולות המדינה, כדי לנסות לשלוט בשטף המהגרים שנכנסים אליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רצח מזעזע". מזהר, שנרצחה בדקירות סכין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully