וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועדת זכויות הילד: להדיח את מנהל התיכון שבו פועלת "המשחטה"

ח"כ שאשא-ביטון פנתה למשרד החינוך ודרשה להשעות את המנהל ושתי מורות במוסד החינוכי המוביל שבצפון. זאת לאחר חשיפת וואלה! NEWS על טענות של תלמידים לאלימות מצד צוות ההוראה. "תלמידים פוחדים להגיע"

עריכה: ניר חן

יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו), פנתה אתמול (ראשון) אתמול למנכ"לית משרד החינוך וביקשה להשעות את מנהל התיכון בצפון הארץ ושתי מורות המלמדות בו, שנגדם הוגשה תלונה בגין מעשי אלימות. בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי במוסד החינוכי, שבו אחד משיעורי ההצלחה בבגרות הגבוהים ביותר בארץ, קיים חדר המכונה "המשחטה", ובו עוברים לכאורה תלמידים בעיתיים סדרות חינוך אלימות.

"מהכתבה, שמגובה בשיחות עם תלמידים והוריהם, עולה כי אלימות פיזית מופנית לכאורה מול התלמידים שמאחרים לשיעורים או מפריעים לשיעור באמצעות סטירות ומכות עם סרגל", כתבה חברת הכנסת למנכ"לית מיכן כהן. "תלמידים פוחדים להגיע לבית הספר בשל חדר 'המשחטה'. תלמידים מתלוננים על תקיפות מילוליות קשות לכאורה ובוטות מצד אנשי הצוות החינוכי של בית הספר. תלמיד שטוען כי הוכה על ידי הסגל המקצועי, הופנה לטיפול פסיכולוגי ונקבע כי הוא 'סובל מסימני הפרעה אקוטית לאחר טראומה'".

עוד בוואלה! NEWS
אחרי שלא נמצאה תשתית ראייתית: תיק החקירה נגד ינון מגל ייסגר
שלג קל בירושלים, בהרי המרכז ובחרמון; שיא הסערה - הלילה
רופאו האישי של פרס: "מצבו טוב, מדובר בבעיה שגרתית אחרי אירוע לב"

בית הספר תיכון בית ג'ן. ינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
בית הספר שבו לכאורה פועלת "המשחטה"/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

ח"כ שאשא ביטון הוסיפה כי "אני מודעת לעובדה כי הוגשה תלונה במשטרה ובמשרד החינוך נגד המנהל ושתי מחנכות נוספות. עם זאת, הנטען בכתבה מצטרף למקרה אחר שהגיע לפתח משרדי ונמצא בבירור, ולפיו נערים אוטיסטים מוענשים בשהייה בחדר חושך. כמי שעומדת בראש הוועדה לזכויות הילד בכנסת ישראל, אני בהחלט מוטרדת שמא יש מגמה או תופעה הנסתרות מהעין של שימוש באלימות מצד הצוות החינוכי כלפי תלמידים בבתי הספר, ומבקשת לתת על כך את הדעת". היא סיימה את המכתב בדרישה להדיח את אנשי הצוות עד לבירור התלונה.

בעקבות תלונה שהגיש אחד מהורי התלמידים זומנו מנהל בית הספר ושתי המורות לחקירה באזהרה במשטרה. השלושה הכחישו את המיוחס להם ושוחררו ללא תנאים. עם זאת, החקירה עדיין בעיצומה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יפעת שאשא ביטון מצטרפת למפלגת "כולנו", חיפה. יותם רונן
שאשא ביטון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully