וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא לשעבר שמעון פרס חש ברע ופונה לבית החולים במצב יציב

צוות מד"א שהגיע לביתו אבחן כי הוא סובל מהפרעת קצב קלה בלבו והחליט לפנותו לבית החולים שיבא בתל השומר. מצבו השתפר עם הגעתו למרכז הרפואי, אך הוא יישאר להשגחה בלילה. בשבוע שעבר הוא שוחרר מבית החולים לאחר שעבר צנתור

צילום: דוד קורן, עריכה: שניר דבוש

צוות מד"א הוזעק אמש (ראשון) לביתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס בן 92 לאחר שחש ברע. פרמדיקים שהגיעו לבית בדקו אותו והחליטו לפנות אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. מצבו יציב והוא בהכרה.

מדוברות הנשיא לשעבר נמסר כי פרס חש כאבים בחזה ולאחר בדיקת אק"ג שנעשתה לו על ידי פרמדיק, אובחן כסובל מהפרעת קצב קלה בלבו. על פי החלטת רופאיו, הוא ישהה הלילה בבית החולים להשגחה וסדרת בדיקות. במרכז הרפואי שיבא עדכנו כי האי-סדירות הקלה בקצב לבו של הנשיא לשעבר חלפה עם הגיעו לבית החולים. אך הוא יישאר להשגחה במחלקת טיפול נמרץ לב.

פרס השתחרר ביום שלישי שעבר מבית החולים שיבא בתל השומר בתום חמישה ימי אשפוז. הוא פונה למוסד הרפואי בעקבות התקף לב קל ועבר שם צנתור בלבו. עם צאתו מבית החולים מסר פרס הצהרה לתקשורת ובה הודה לצוות הרפואי. אני מרגיש לא משופץ, אלא גם משופר, ואני יכול להמשיך ולשרת את המדינה שאני אוהב אותה".

שמעון פרס היום בעת שחרורו מבית החולים שיבא. ניב אהרונסון
פרס משוחרר מבית החולים, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

רופאו האישי של פרס, פרופ' רפי ולדן, סגן מנהל בית החולים שיבא וחתנו של הנשיא לשעבר, מסר אמש הצהרה לתקשורת. "פרס הרגיש תחושה של דפיקות לב לא סדירות. הוא החל לחוש לא בטוב ואבחנו שיש לו הפרעה קלה מאוד בקצב לב", סיפר. "ליתר ביטחון פינינו אותו לבית החולים. ההפרעה חלפה והוא מרגיש טוב. מחר בבוקר נעשה הערכת מצב ואם הכול ימשיך להיות בסדר לא נחזיק אותו בבית החולים. אחרי התקף לב, הפרעת קצב כמו זו היא תופעה שכיחה. כרגע הוא לא עובר שום טיפול".

פרופ' ולדן הוסיף כי "מצב הרוח שלו מצוין והוא מוחה על זה שמחזיקים אותו בבית החולים. הוא רצה לחזור כבר עכשיו הביתה. הבן שלו נמצא פה".

סגן מנהל בית החולים מתח ביקורת על הדיווחים בתקשורת. "די מזעזע אותי הדיווחים בכלי התקשורת. יש באמת פלישה גסה לצנעת הפרט. קיבלתי הודעות מהתקשורת לפני שהאמבולנס הגיע לביתו. אני חושב שלדבר הזה יש טעם רע, מה עוד שבפעם הזו כל בני המשפחה שומעים בתקשורת שקרה משהו לאבא או סבא שלהם לפני שהם קיבלו את ההודעה".

(עדכון ראשון: 20:52)

  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully