וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו: לסרטן הזה יש סכין ביד והוא לא מפחד להשתמש בו

27.1.2016 / 9:08

מפחדים מסרטנים? ומה עם סרטנים שאוחזים בסכין? סרטון ביזארי של סרטן מנסה לחמוק משוביו כשהוא מאיים עליהם בסכין עשה את דרכו לרשת והצליח לעורר סערה

יוטיוב

סרטנים הם יצורים מפחידים, על אחת כמה וכמה כשהם אוחזים בסכין. סרטון מוזר שהופץ בשבוע שעבר ב-LiveLeak וצבר כבר מאות אלפי צפיות, מציג סרטן קטלני ונואש במיוחד אוחז בסכין ומנסה לברוח אל החופשי מפני שוביו שמצלמים את המאורע הנדיר הזה. בקטע הקצר נראה הסרטן במסעדה בברזיל, אוחז בסכין בצבתות שלו, מנופף בנשקו ונסוג אחורנית כשהוא מנסה להימנע מלהפוך לארוחת הצהריים של מישהו.

סרטן עם סכין. צילום מסך
מי נתם להם סכינים?!?/צילום מסך

ב-LiveLeak היו כמה שריחמו על היצור המסכן ולא מעט שבחרו דווקא לצחוק עליו. סליחה, אנחנו לא צוחקים עליו, אנחנו צוחקים איתו. "היי, זה ברזיל, עם כמות האלימות והפשע שיש שם, ברור שהסרטנים שם ינסו להגן על עצמם", כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "זה כלום. במקסיקו הסרטנים משתמשים במסורים חשמליים כדי לשרוד".

הסרטן שבסרטון הוא כנראה ממין השד האטלנטי, שנפוץ לאורך החוף האטלנטי של ארה"ב. צבעו מאפשר לו להסתוות היטב בבית הגידול החולי שלו ועיניו מקנות לו ראייה של 360 מעלות.

כמובן שיש רבים שמטילים ספק באמיתות הסרטון וגם אנחנו לא לגמרי בטוחים שזה אכן קרה, אבל אם זה אמיתי ולסרטנים מעכשיו יש נשק קטלני ביד - אז זה כנראה הסוף שלנו.

עוד באותו נושא

עבודת נמלים: מופע השמדה מרהיב של נמלים נגד זר פרחים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully