וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודת נמלים: מופע השמדה מרהיב של נמלים נגד זר פרחים

20.1.2016 / 10:33

לך אל הנמלה עצל, ראה דרכיה - והשמד. צפו בתיעוד של נמלים מחסלות זר ורדים ענק - בפחות מ-5 שעות בלבד. הקטע מציג את התהליך המדהים הזה בהילוך מהיר שמסתכם בדקה אחת בלבד של הרס שמעולם לא דמיינתם שנמלה מסוגלת לעשות

ככה נמלים מחסלות צמחים/Houston Zoo

מעשיות, פתגמים וסרטי אנימציה לילדים מציגים לנו שוב ושוב את מסירותן ויכולתן המעוררת השראה של הנמלים. סרטון חדש שמצליח להעביר בדיוק את אותו המסר - מציג נמלים מגן החיות ביוסטון, טקסס, כשנמלים בו נראות כשהן חותכות וגוזמות כל פיסה של צמח שנמצא בקרבתן.

בסרטון המהפנט הזה, שיגרום לחלקכם להתגרד באי נוחות, נראים עשרות אם לא מאות נמלים חותכות עלי כותרת מוורדים, עלים וגזעים - ולא חודלות לרגע מעבודתן הקשה. בפחות מ-5 שעות, היצורים הזעירים שבגן החיות הרסו לחלוטין את זר הפרחים הוורוד והיפייפה שהונח לצידם. "זה לקח להן כמעט 5 שעות להשמיד את כל הוורדים, ולכם יקח רק דקה לראות את כל הקסם קורה", כתב צוות גן החיות בעמוד הפייסבוק שלו ביום שישי האחרון.

נמלים. evin WellsPhotography, ShutterStock
לך אל הנמלה עצל - ותשאר שם! חצוף/ShutterStock, evin WellsPhotography

הנמלים, מסוג Leafcutter ants, נמצאות בעיקר בדרום מערב ארה"ב, בדרום ובמרכז אמריקה. הן לא אוכלות את שאריות הצמחים שהן אוספות, אלא משתמשות בהן כמצע תזונתי לגידול פטריות. הנמלים הללו גדלות לאורך של כ-1.30 ס"מ וביכולתן לשאת משקל של כ-50 פעמים משקל הגוף שלהן. מרשים ביותר.

עוד באותו נושא

מה גורם לזה? נמלים יוצרות מעגל בלתי נראה מסביב לאייפון. צפו

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully