וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקן: דרת רחוב ילדה תינוקת בקור מקפיא – וקיבלה דירה במתנה

רומנייה בת 35 החלה לסבול מצירים לפנות בוקר, וילדה על קרטון בסיוע שוטרים מקומיים. לאחר שפונתה לבית החולים, בכיר הוותיקן ביקר אותה, והציע לה מגורים בדירה שבבעלות הכנסייה – אך היא טרם החליטה אם לקבל את ההצעה הנדיבה

האפיפיור פרנציסקוס מקבל חיבוק מילד במיסה בכיכר פטרוס הקדוש. הוותיקן, אוקטובר 2013. AP
היה קרוב לאפס מעלות". האפיפיור פרנציסקוס במיסה בכיכר פטרוס הקדוש/AP

אישה רומנייה בת 35 החלה הבוקר (רביעי) לסבול מצירי לידה בכיכר פטרוס הקדוש שבוותיקן, וזכתה להכנסת אורחים יוצאת דופן מהכס הקדוש. הצירים של דרת הרחוב החלו סמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר, והשוטרת האיטלקייה מריה קפונה סייעה לה ללדת את התינוקת, על הקרטון ששימש לאישה כמיטה בכיכר המרכזית.

שוטרים נוספים מיהרו לסייע למאמציה של קפונה וכיסו את דרת הרחוב ואת התינוקת במעיליהם, עד שהאמבולנס שהזעיקו הגיע למקום. "אני חושבת שהיה קרוב לאפס מעלות", סיפרה קפונה לטלוויזיה האיטלקית. "הצבע חזר לפניה של התינוקת אחרי שכיסינו אותה", סיפר שוטר נוסף.

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: הילד הקטן שחיבק את האפיפיור ולא רצה ללכת
חתונה היסטורית בוותיקן: האפיפיור קידש זוג עם ילד
מועצת הוותיקן פיטרה כומר פולני לאחר שיצא מהארון

ראש לשכת הצדקה של האפיפיור פרנציסקוס, הארכיבישוף קונרד קרייבסקי, ביקר היום את האם הטרייה בבית החולים, והציע לה מגורים בחינם לשנה בדירה שבבעלות הכנסייה הקתולית. מדוברות הוותיקן נמסר כי קרייבסקי הכיר את האישה ואת בן זוגה, לאחר שאלה החלו להשתמש בשירותים שסיפקה הכנסייה לדרי הרחוב, וכן במקלחות חמות ובמזון. עם זאת, דובר הוותיקן פדריקו לומברדי מסר כי האישה "חושבת על ההצעה", ועד כה לא החליטה אם לקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully