וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד מוות: רכבת ההרים שתעזור לאנשים לשים קץ לחייהם

18.1.2016 / 13:01

האמן הליטאי ג'וליג'ונאס אורבונס החליט שהמתות חסד נעשות בדרך אפורה ומשעממת, אז הוא המציא רכבת הרים שתספק חווית מוות "אופורית, אלגנטית ומלאת משמעות"

Euthanasia rollercoaster - רכבת ההרים שתעזור לאנשים לשים קץ לחייהם/Euthanasia rollercoaster/julijonasurbonas

אבאל'ה בוא ללונה פארק, גרסה איומה במיוחד: רכבת הרים חדשה שלא נבנתה עדיין אבל תוכננה כבר לפרטי פרטים מיועדת לעזור לאנשים שרוצים לשים קץ לחייהם במקום המתת החסד מסורתית. האמן הליטאי ג'וליג'ונאס אורבונס תכנן את הרכבת הרצחנית, כדי לעזור לאנשים לסיים את חייהם בתחושה "אופורית ואלגנטית".

הרכבת נעזרת בכוח ג'י קיצוני במיוחד כדי להרוג את הרוכבים, ששועטים בה במהירות של 100 מטרים לשנייה בירידה תלולה שאורכה 500 מטרים ובסופה שבעה לופים רצופים. "הדם מוזרם לגפיים התחתונות ונשאר שם, מה שגורם למוח "להחנק". כשזה קורה, אנשים מרגישים אופוריה", סיפר אורבנוס.

צפו בסימולציה של נסיעה ברכבת המוות:

רופאים חולקים על דעתו של האמן, וטוענים שסביר להניח כי הרוכבים יסיימו את חייהם בתחושה שלא מזכירה בכלל אופוריה. "הסיכוי לחוש עונג בנסיעה כזאת נמוך מאוד. למעשה, סביר יותר להניח שהנוסע ירגיש בחילה וחוסר נוחות כללית", כתב רופא מומחה בתגובה לרכבת ההזויה.

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

עם זאת, אורבנוס סיפר בריאיון ל"דיילי מייל" הבריטי שמדובר באמירה אמנותית ושהוא מתעניין בעיקר בתגובות של אנשים לרכבת. "חלק מהם אמרו שהיא שינתה את הדרך בה הם רואים רכבות הרים ואחרים טוענים שלא יעלו עליהן לעולם".

עוד באותו נושא

תמונות קשות: תאונת הקרקס המחרידה, שנגמרה בנס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully