וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: רכיבת אופנועים ב"גלובוס המוות" הסתיימה באסון

28.5.2015 / 9:58

מופע קרקס באנגליה השתבש לחלוטין חצי דקה אחרי שהתחיל, כאשר שני פעלולנים שרכבו על אופנועים בכלוב התנגשו זה בזה. "הם נפלו והאופנועים נפלו עליהם, זה היה מפחיד"

צילום חובבים יוטיוב

האוהל של "קרקס הדוד סם מאמריקה" היה מלא מפה לפה השבוע בצופים נלהבים שהגיעו לצפות בלוליינים המנוסים, שהופיעו בעיר איפסוויץ' באנגליה. אחד התרגילים המסובכים ביותר הוא "גלובוס המוות", כלוב ברזל עגול בתוכו רוכבים שני אופנוענים בו זמנית. השניים החלו בפעלול, אבל אחרי חצי דקה משהו השתבש והם התנגשו זה בזה לעיני הקהל ההמום.

השניים, מירוסלב איבנוב בן ה-31 ואברהם מדינה בן ה-30 נפלו מתקרת הכלוב, שגובהו 4.5 מטרים, והאופנועים עליהם רכבו נחתו עליהם. מנהלי הקרקס הזעיקו אמבולנס ופינו את הצופים מהמקום. למרבה הפלא, השניים יצאו מהאירוע כשהם בהכרה מלאה ומצבם מוגדר יציב: מדינה שבר ארבע צלעות ואילו איבנוב חטף מכות יבשות שגרמו לנפיחות בפניו.

מייקל ננתון שהיה בקרקס בזמן התאונה סיפר ל"דיילי מייל" על שאירע במקום. "זה היה מפחיד מאוד. אחרי שפינו אותנו החוצה החזירו לנו מחצית מהסכום ששילמנו על הכרטיס. אנשים עמדו בחוץ ומיררו בבכי, זה לא מחזה שמצפים לו כשהולכים לבלות בקרקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully